More julle almal, dankie Anton, Raaitjie vir al jul kampfoto's, so bly jul het geniet. Ekke vergeet soms om weer in te loer wanneer die besigste werkstyd vd jaar by ons, al ons kragte getap het. Maar nou sit ek die eerste keer in baie weke stil, rustig, alleen met net TWR as geselskap. En toe onthou ek om hier te kom koffie soek.
Ek is sowaar twee hele weke met verlof, eintlik drie weke op papier, maar ek weet mos hoe dit in my kantoor gaan lyk, so ek sal dalk maar oor twee weke gaan loer en so bietjie inhaal en daardie dae weer later af vat.
Chris het gister 'n knievervanging gehad, maar ek het gistermiddag teruggekom huis toe om oog oor die plaas ook te hou. Hy is meer bekommerd oor die plaas as oor my omgee vir hom, maar aangesien daar genoeg mense is om sy pyn te help stil, het ek toe maar geluister en teruggekom.
Daarom my vredevolle stilte.
Tuisgekom, het 'n verrassing gewag ... dit het eerste keer in baie maande goed gereën, 'n hele 43 mm ... eenvoudig wonderlik. Ons het al begin beplan aan voer aankoop, maar nou hoop ons regtig op opvolgreën ook. Ek plaas foto's op fb, Raaitjie.