Hi Anton, hallo Raaitjie... mag julle dag sommer klop-klop-klopdisselboom (een van die mooiste woorde in Afrikaans) wees, die naweek ook. Ek werk weer en het 'n plek volgeboek, sonder genoeg personeel, so ons sluit die reservaat se hekke, en by die oord gaan ek net af en toe inloer wanneer iemand my dalk bel. Dis nou maar die realiteit van vandag. Hoekom? Stilbly ..... sjuuuut. Niemand mag dit hardop sê nie.
Ek dink aan gisteroggend, kom 8uur aan by 'n ander oord vir beplande vergadering. Sien al heelpad van uur en half uit na die (veronderstelde) koffie en toebroodjies, maar 'n yskoue stilte wag ons in. (die vergadering moes al half 9 begin, maar teen 8:45 kom die koffie toe darem en is ons weer 'n uur agter op die program). Ai toe het ek besef hoeveel ons staatmaak op ons oggendkoffie, giggel iets in my binneste vir ons boere se klein gewoontetjies .... ek vir een, lief dit om op die stoep te koffie met sonsopkoms, nou bietjie laat want dan is ek gewoonlik al oppad werk toe, maar in die somertyd! lief dit