Ek wil tog vertel dat Eben een groot ding probeer het ... hy het my elke dag, vandat hy vir die eerste chemo gegaan het, woordeliks laat neerskryf hoe hy voel en hoe dit hom affekteer het. Hy wou aan die hele wêreld vertel hoe swaar dit vir hom was om niks te geweet het nie, om nie antwoorde te kon kry op al sy vra oor chemo nie. Ek het gewonder of die mediese personeel dan tot geheimhouding gesweer word daaroor. En ja, hy het baie siek geword daarvan, so erg dat ons huisdokter by my huis vir hom binneaarse oorgieting kom insit het ens ...
maar twee weke later toe hy nog 'n sarsie moes kry, was hy reeds te swak en is die volgende dag weg. Ongelukkig is ek aangeval oor ek sy vertellings en ondervinding op fb geplaas het, uitgevreet vir ongevoelig, so het ek als teruggehou. Sy groot wens dat ek aan ander moes vertel hoe dit voel, kan ek dus nog nie nakom nie.
Maar aan die ander kant, baaaie goeie vriende van my, die man is sowat 'n jaar gelede met kanker in longe, bloed, lewer en kliere gediagnoseer en het sommer uit die staanspoor chemo geweier en alternatiewe behandeling gekies, soos cannabisolie en ander kruie wat ek nie nou kan onthou nie, en dis nou al 'n jaar later en sy tellings raak laer. En hy lyk so goed al het hy baaaie gewig verloor.