Author Topic: Wat eet julle vanaand?  (Read 24381 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #45 on: June 30, 2016, 10:49:04 AM »
Ons eet vanaand Outop se 'butter chicken' met platbroodjies daarby. Lip-aflek-lekkerte, glo my vry!


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #46 on: June 30, 2016, 11:53:20 AM »
Lekke lekke!  Is die resep in ons resepteboek?  Ons maak graag hierdie dis. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #47 on: May 03, 2018, 08:15:45 AM »
PM, die vorige ene is by die Gatkantlandse kombuishoekie ja. Vanaand eet die Locke ook 'n ou gunsteling en ek moes diep gaan grawe opsoek na Outop se resep. Voor die tyd my inhaal, deel ek gou:

Potato Top Pie

Heel eerste sny my ou maatjie die voorafgemaakte degie in vierkante. Groot genoeg om die muffinpannetjie se holtes te kan vul en as jy weet daar gaan genoeg vulsel wees, kry nog 'n bak. Outoppie maak gewoonlik genoeg om ook een groter pan te vries. Hierdie pasteitjies vries en ontdooi wonderlik! Bak die deeg tot ligbruin en laat effens afkoel.

Dan braai die ou hartvriendelike maalvleis, so handvol uie en paar gekerfde knoffelhuisies (jy ruik ons voor jy ons sien) LOL.

Geur na smaak. My hartlam strooi mildelik uit die 'entice with spice - create the exceptional' verpakkings.
Dit is sweet cajun en ook so lepel of wat uit die gewone Cajun kruiepakkie plus 'n knypie kerrie & Mevrou balletjies se soetigheid in 'n bottel.

As die maalvleis gaar is rek Outop dit met Vier Bone uit 'n blikkie - die soort wat nie sout bygevoeg is.
Soutloos het mos saam die alfabet by ons voordeur ingesluip so daar moes plan vir geur gemaak worre!

Kook die spulletjie saam vir 'n rukkie.

Proe en deel (vir die wis en onwis) vir 'n tweede opinie. Ek moet paar lepels hap NET om doodseker te maak van die smaak :)

Na die vulselmengsel en bone bietjie gesels het met mekaar gooi hy 'n paar gesnyde mushrooms in (ons hou van die tekstuur van dit so) jy kan dit saam met die vleis en uiemengsel braai.

Skuif pot eenkant toe om af te koel. Gooi 'n glasie wyn.

Maak nou 'n pakkie instant mash aan. Die tekstuur moet nie te styf wees nie. Skep lepels vol van die vulsel in die gebakte korse. Plaas dan die mash bo op, garneer soos verkies en as niemand sien nie kan jy handjievol kaas ook oorstrooi evil6 Outop het voorheen ook nog 'n lagie deeg bo oor gevleg en blommetjie gerangskik vir my maar nou moet ons ewe liefies die kaloriekies tel en die blomme in 'n blompot sit. 

Plaas terug in oond vir so kort rukkie tot kors begin donker word.

Dien op en geniet.

« Last Edit: May 03, 2018, 08:19:12 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #48 on: May 03, 2018, 08:41:24 AM »
Ons gaan vandag vis soek.  As ons hier in die beskawing is geniet ons allerhande kossies wat ons nie in die boendoes kan koop nie. 
Hannes kan eers Maandag sy bakkie gediens kry en Dinsdag sien hy die spesialis vir sy voet, so ons is  nog 'n paar dae hier by Gerhard.  Lekker!  Die "kind" kan mos 'n hond uit 'n bos uit kook.
Sy seuntjie verseg om wegneem kos te koop.  Sy papa se kos smaak die lekkerste. 

Ek sal hierdie resep probeer wanneer ons tuis is.  Dankie Raaitjie.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #49 on: October 08, 2021, 07:22:14 PM »
Vanaand nie lus vir kos maak nie.

My moedertjie is bietjie siekies.

So in die (steamer) stoom masjien  :icon_scratch: het ek wortels, aartappels en mielies gestoom. Visvingers in die (Air fryer) lug braaier  :icon_biggrin: en daar het jy 'n ete.

En mint choc vir nagereg. Kan nou nie heeltemaal so gesond wees nie.  :evil6:

 :angel12:

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #50 on: October 09, 2021, 07:23:53 AM »
Ek is so bietjie op n eetplan....  hahahah mooi woord huh?

Ek kon nog nooit in die oggende eet nie, nie op skool nie, en nie nou nie, maar nou dwing ek myself om dit te doen, want ek raak rasend honger hier by 11 of 12 uur en as ek dan ook nie eet nie, vervreet ek my in die aande.

Nou knyp die finansies mens ook mos middeldeur en weer n keer middeldeur.
En raai wat, junk is goedkoop en gesond eet is duur... punt.

Maar ek probeer, en voel reeds baie ligter.
Gisteraand was vis, roosterbrood (droog), slaai en n pomelo. Vullend.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #51 on: October 09, 2021, 07:34:04 AM »
Ek ken daai gevoel van eetgewoontes aanpas. Ek is 'n diabeet en vir ons is dit 10 keer erger om gewig af te skud.
Ek het laas 'n drie weke dieet gevolg en dit in vier dae klaargemaak.

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #52 on: October 09, 2021, 08:06:18 AM »
hahahahahahaha Naas !! lekker lag ek nou.... ken dit.
En groot empatie vir n diabeet.  Dis bitter moeilik

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #53 on: October 10, 2021, 04:58:18 PM »
Jy is gelukkig Naas, ek het op 'n drie weke dieetplan (mooi woord Antjie Patat) gegaan en dit het my agt maande gevat.  Ek moet darem bysê, dit het my net drie weke gevat om al die gewig weer aan te sit.   :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #54 on: October 10, 2021, 11:13:34 PM »
 :toothy4: Daar steek gereeld 'n stok in die wiele van ons eetplanne - druiwestok  :icon_biggrin:

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #55 on: October 10, 2021, 11:23:02 PM »
Vanaand was maar 'n simpel ete, van brood en eiers.

Ons het vanmiddag ook nie 'n groot gedoente gehad nie. Was nie lus nie. Oma is bietjie siekerig so ek het vir middag ete wortels, groen boontjies en aartappels gestoom en wors in die "airfryer" (lugbraaier volgend google translate  :icon_biggrin:) gemaak.


 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Wat eet julle vanaand?
« Reply #56 on: October 12, 2021, 05:54:29 PM »
Ag ek hoop dit gaan gou beter met Oma Trappies.
Raaitjie, ek ken daardie gesteek van 'n druiwestok!   :angel4:
Hier steek die ding gereeld.


Hannes het gou vir ons 'n ietsie gaan koop om te eet, terwyl ek die druiwestok terg, want oor 5 minute gaan ons krag af vir 2,5 ure!  Ek kan nie verstaan hoekom hulle hierdie tyd van die dag (6 uur in die middag) die krag afsit nie.  Ons krag was af van half elf tot 1 uur vanmiddag. 
My neukenaar (skootbrakkie) se battery het opgepak, nou moet ek maar wag tot die krag weer aankom.
Sien julle later.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.