Author Topic: Iemand wat min slaap  (Read 22819 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #30 on: March 18, 2013, 10:18:17 AM »
Ek het intussen ontdek wat se wonderlike waarde rooiwyn voor ete het.  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #31 on: June 05, 2018, 12:11:02 PM »
Daardie selfde rooiwyn het ook gehelp dat die rottegif met helfte van die dosis kon verminder. Sodra ek 'n glasie mis, skuif dok die aantal pilletjies per dag op. So ek hou maar getrou my neus toe en sluk. Na soveel jare proe dit al pure medisyne en is die lekker lankal verby :headbang:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #32 on: June 07, 2018, 09:31:31 PM »
Ek was baie lief vir my rooiwyntjie elke aand, maar met my ingewandsprobleme (my kolon mos gedeeltelik verwyder in November maand) kan ek dit glad nie meer drink nie.  Het ek al ooit hier kom vertel dat die nag voor daardie operasie ons mos deur 8 boosdoeners oorval is in ons huis, ek met 'n pistool teen die kop aangehou is, my man 6 keer met messe gesteek en my seun gesteek en geskiet?  Ai, dit was naar.  Die nag voor my operasie.  Hele familie toe in die hospitaal.  Ek weet soms nie wat die gode se planne is met my lewe nie.  Rerig nie.  Ek het nie meer 'n boek om te skryf nie.  Maar ensiklopedie
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #33 on: June 07, 2018, 10:56:21 PM »
Ek onthou die skok toe ons lees wat julle gesin getref het   :crybaby2:  Hierdie uitdrukking van jou soooo treffend: Ek het nie meer 'n boek om te skryf nie.  Maar ensiklopedie  :notworthy: :icon_salut:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #34 on: June 07, 2018, 11:06:29 PM »
Meraai, met al my dinge is dit natuurlik nag vir die Lupus.  Ek is nou weer deur so sielkundige oorloggie.  Ek kan nie meer nie, rerig.  Die gode moet my goedgesind raak
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #35 on: June 08, 2018, 04:12:20 AM »
Glo in jouself. As jy nie so n sterk mens was nie sou jy nie staande bly deur al die dinge nie.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #36 on: June 08, 2018, 04:58:29 AM »
Ek verstaan daardie sielkundige oorlog so goed Anastasie en soos Naas tereg opmerk, as jy nie so sterk mens was nie sou jy nie staande kon bly deur alles maar dit goed om te besef ons is net feilbare mens en dit voel soms of oorgee makliker gaan wees - en dan kom die innerlike sterkte weer na vore en somehow, gaan 'n mens net weer aan. Kry jouself aan die kraag beet en sleep voort   :`ip2:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #37 on: June 08, 2018, 08:03:35 AM »
Dankie Meraaitjie en Naas.  Gisteraand weer 'n krisis gehad.  Oorkant ons is 'n natuurbewaringsgebied.  Iemand het dit van die pad na Wild Coast Sun se kant brand gesteek.  Ek het nie geweet dit brand nie, want ek is op die oomblik kwaai bedgebonde, het weer 'n kwaai Lupus flare up.  My man los dit en toe die vuur behoorlik handuit ruk, kom se hy my.  Ek was so vies dat hy dit net los.  Ek het die sekuriteit mense gebel en hul die brandweer.  Op die ou einde moes 4 brandweerwaens die vuur probeer beheer.  Dit het gevaarlik naby ons huis gekom.  Toe ek einde ten laaste my katte en papegaai bymekaar kry en hinkende pinkende begin dink aan vlug, het hul die vuur uitgesit.  Gebly tot nog na 12 middernag, ingeval kooltjies weer opvlam. 

Hulle het toe die laaste wortelkoek met koffie gekry as beloning.  Never a dull moment in my life
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #38 on: June 08, 2018, 08:04:29 AM »
Meraai, dalk kan jy daardie vuurfoto's wat ek op gesigboek geplaas het hier geplaas kry?
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #39 on: June 08, 2018, 08:10:26 AM »
Ek gaan gou vir jou gaps om kom vassit hoor  :love7:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #40 on: June 08, 2018, 08:24:02 AM »
Dankie!
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #41 on: June 08, 2018, 08:25:26 AM »
Soos versoek, hier is die brandfotos van Anastasia.








Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #42 on: June 08, 2018, 08:28:16 AM »
Dankie, Meraai.  Die een in ligdag was so twintig oor 5.  Die vuur is toe nog onder beheer en 'n ent weg.  Kieter slaap rustig.  Dis toe dat ek die sekuriteit gebel het.  Die laastes was rerig reg voor ons huis, dit lyk verder agv die selfoon kamera.  Dit het nog nader gekom, tot seker so halwe meter van ons dun stofpad voor ons huis verby.  Was rerig benoude oomblikke. 
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #43 on: June 08, 2018, 09:31:27 AM »
Dit moes aaklig gewees het  :crybaby2: en die arme velddiere. Hier in Aus kry ons ook gereeld baie lelike brande. Soms met lewensverlies wat die hele land ruk.  Sodra daar enige rook in ons omgewing is, het ek selfs met suurstofaanvulling ernstige asemhalingsprobleme en ons probeer dus indien moontlik, wegkom. Daar word ook in tye van brande/vloede gereeld terugvoer via selfoondienste van die owerhede gedoen na die omgewings wat geraak word of in die gevaarsones is.

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #44 on: June 08, 2018, 10:22:41 AM »
My eerste gedagte was aan die insekte, koudbloediges en ander velddiere.  Hier is baie blou- en rooiduikertjies.  Kom soms tot op ons dek.  En vandag is my normale mooi uitsig oor die graslande ene pikswart.  Kyk maar see se kant toe vandag
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!