Author Topic: Ek wil net graag sê!  (Read 71013 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
Re: Ek wil net graag sê!
« Reply #90 on: December 14, 2011, 07:06:58 AM »
Jip Ellé, nie een van hulle het met iets weggekom nie.  Die oomblik as 'n noodsein oor die radio deurkom dan word die paaie afgeblok. 

Die radio gee vir ons 'n geweldige gevoel van sekuriteit.  Jy druk net 'n knoppie en praat en daar is twintig voertuie in jou onmiddellike omgewing wat jou te hulp snel.  Die ideaal sou wees as elke persoon in die straat 'n radio kan hê. 
Al die sekuriteitsfirmas, wat natuurlik gewapen is, asook die polisie is op dieselfde golflengte, dus is die gereg nie te ver nie.

Ongelukkig is daar twee dae gelede, in die dag, by 'n huis hier onder ingebreek, die twee vrouens en 'n jong seun is geskiet.  Hulle twee is kretiek in die hospitaal en die seun is breindood verklaar.  Die galok by die ongalok is dat die boosdoeners nie weg gekom het nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #91 on: December 15, 2011, 05:09:45 PM »
Ek wil net graag iets sê, ek is vreeslik emosioneel en as ek vir myself kyk dan tjank ek. 
As ek hoor julle wil saam kuier dan tjank ek, want ek kan nie daar wees nie.
Dink julle dit het iets met boeke druk en bindwerk te doen?
Dit is mos nie volmaan nie?

Offline Fransi

• Regular Members
  • Melkbaard
« Reply #92 on: December 19, 2011, 09:33:01 AM »
 :hello:

Miskien is dit omdat al die spanning van die boeke uiteindelik amper oor en verby is en nou tree die reaksie in? Drukkie vir jou!

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #93 on: December 19, 2011, 10:07:52 AM »
Baie dankie.  Hierdie holkol op my maag knaag nog aan my.  My se mamma het altyd gesê:  Beloftes maak skuld en die wat daarop wag word gekul. 
Ek het dit deeglik ervaar die laaste ruk.  Daardie ander gesegde van: 'n Ander se genade is 'n helse genade - het ook deeglik by my gespook. 
Gesegdes is een van daardie dinge waar 'n mens verstaan wat dit beteken, maar ai, ervaring is die beste leermeester.  Nou, na die ervaring, begryp 'n mens dit deeglik!   :icon_biggrin:

Offline Trapsoetjie

• Regular Members
  • Penkop
  • Taranee, onse Beertjie.
« Reply #94 on: December 27, 2011, 04:35:38 PM »
Ek wil net graag se! Ek is weer terug van 'n week op 'n plaas, o was dit lekker. Niks behalwe vrek warm weer en die Breede rivier. Geswem, geslaap, geeet, en o ja het ek gese gerus. Nou terug en dadelik aan die werk. Liefie verf en bou en breek en ek maak skoon ons kry Nederlanders, en familie later. Die Nederlanders huur by ons vir hul vakansie so alles moet reg wees. Hulle ken ons Familie daar, wil nie he hul moet kan storie oor die see of is dit nou Afrika aan dra nie.  :evil6:

So ek loer hier, sal iets laat hoor so nu en dan wanneer ek kan. Anders moet julle geniet wat julle doen.

:angel12:

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #95 on: December 28, 2011, 04:10:13 PM »
Ag ek is bly julle is veilig terug.  Ons het jou gemis. 
My stokkie vang nie hier op nie, toe is Adéle so gaaf om haar stokkie vir my te leen.   :love7:

Laat weet wat jy van die boek dink hoor.

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #96 on: December 28, 2011, 05:02:40 PM »
Moes vanoggend ingaan kantoor toe om voorraad uit te stuur.  My wekie verlof is in die middel geknak hierdeur, maar ongelukke vra mos nie om te gebeur nie, dit gebeur en virusse en slange byt en vreet wanneer jy dit die minste verwag. (My werk is vir my baie belangrik. Dit is my behoud).
Groote Schuur en Tygerberg is nie hospitale wat hul deure toemaak vir 'n week nie.  In fact, geen hospitaal is ooit toe nie.
So ek was daar vir 'n paar uur sodat die koeriers die 632 bokse kon kom oplaai en gaan aflaai waar dit nodig is.
Ek maak toe sommer my inbox skoon van e-posse en doen 'n bietjie werk.
Louis skakel, hy wil sy boek kom haal. Ek is by die kantoor, se ek.  Dan kom hy sommer daarheen en kollekteer prentjies en afdrukke en dinge wat hy dalk kan gebruik vir sketse ens ens ens.
Kom ons gaan eet iets ek is honger, se ek. En drink koffie ook, se ek. Gisteraand was jy mos morbied en depressed. Toe dink ek dat hy 180 grade sal omkeer as hy sy boek sien en dan net depressed en morbied wees.  Weird ou.  As julle met hom gesels sal julle sien dat hy eintlik sane is.
So eet ons toe maar 'n ietsie en raak aan die gesels. Waaroor?  Niks anders as die Maja's nie. Hierdie man het 'n kennis wat skrik vir niks. Ek praat nou van Louis.
Dankie Lewies, was 'n aangename paar uur.

.

elle

Offline Louis

• Regular Members
  • Suigeling
« Reply #97 on: December 28, 2011, 07:32:20 PM »
Hey!!!  ssssshhhhht!!! moettie al jou geheime verklap nie

Offline Louis

• Regular Members
  • Suigeling
« Reply #98 on: December 28, 2011, 07:39:02 PM »
O ja.. en net vir die wis en die onwis - dit is nie maja die by nie

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #99 on: December 30, 2011, 03:20:44 PM »
Ek wil net graag se:
Die verlof moet nou klaarkry. Ek gee te veel geld uit as ek heeldag so in die sentrums rondhang.
Mens wil ook nou nie heeldag op jou bank le en lees nie...  ook nie krieket kyk nie.  Geen kommentaar daaroor.
Miskien as ek op 'n jag was erens langs die Franse Riviera, ja, dan het ek gese bring it on. 
Maar as jy vir 'n week of so op 'n jag in die Middelandse See rondvaar, het jy nie nodig om te werk nie, ne.

elle

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #100 on: December 30, 2011, 03:26:05 PM »
Ag, waar was ons!  Een van die dae reel ons 'n lekker byeenkoms, almal saam!

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #101 on: January 01, 2012, 04:54:22 PM »
Wil net graag se:
Ek sit altyd saans my selfoon af as ek gaan slaap.  Ek slaap sleg en as ek wakker gemaak word, slaap ek nie weer nie.  Maak nou nie saak watter uur van die nag dit is.  Die bank is baie skuldig hieraan.
Met koffie sit ek die rekenaar aan ek gaan lees my FB en stuur wense aan my familie.
Na 'n oggend stappie maak ek ontbyt en gaan lees weer my FB.....   my kinders het gisteraand verloof geraak moet ek sien.   :hello2:
Ek voel bietjie treurig dat ek nie daarvan vertel is nie.  :crybaby2:  Miskien voel ek net so bietjie uitgesluit?
My seun skakel... het Ma my sms gekry gisteraand, want jy was nie beskikbaar op jou foon.
Jammer, seun, jy wou my al gisteraand vertel en ek het gedink....
Hierdie ma sal seker maar bietjie bedroef raak. Hy is haar enigste.  :love7:
Gelukkig het hulle die mal idee om te immigreer uit hul koppe gesit.
elle

Offline Trapsoetjie

• Regular Members
  • Penkop
  • Taranee, onse Beertjie.
« Reply #102 on: January 01, 2012, 08:42:11 PM »
Geluk Engel, jammer dat jy so gevoel het, gelukkig is dit gou reggestel.  :hello2:

:angel12:

Offline Naas

• Hardebaard
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
« Reply #103 on: January 01, 2012, 09:23:27 PM »
Geluk van my kant af ook Engeltjie. Jammer jy was nie deel van die oomblik nie maar hoop die verbintenis sal groot plesier en vreugde verskaf.

Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #104 on: January 02, 2012, 07:44:30 AM »
Hartlik geluk ook aan hulle Ellé.  Hy het seker op die kop middernag daardie ring aan haar vinger gesit.  Die beste nuus is dat hulle "tuis" bly.  Dit is aaklig om kinders in die buiteland te hê.  As dit nog jou enigste is is dit nog erger. 
Daardie gevoel van "uitgesluit" is sekerlik die slegste gevoel wat ek kan beleef.  So bly dit was nie die bedoeling nie.