Ongelooflik, net ongelooflik, en was Robin nie een van my (en is) top top top sterre nie. Ek het 'toe oe' n vliek aanbeveel waarin hy speel.
En die duiwels wat hom gejaag het, ...stom stom stom oor die tentakels..... stom...
En die band wat hy en die gorilla KOKO gehad het. Boeiend... die konneksie wanneer woorde nie daar is nie, maar die goed in mens en dier uitkom omdat albei se harte nie kwaad ken nie....
Meraai, Assie, PM, Naas, julle almal wat so goed verstaan, dit vat net n enkele sin...en ek begryp deel van julle begrip. Awesomste mense.
My peetma, my liefling ma, wat n spesiale band het ek en sy nie gehad nie, en daardie verdomde 'vergeet' kom haal haar herken uit haar stem, uit haar lyf en uit haar oe... vergeet van die verskil tussen dag en nag, die ligte skakelaar teen die mure moes gemerk word "aan" bo "af" onder.
SON IS DAG, DONKER IS NAG.... Stowe ontkoppel, vuurhoudjies wegsteek, messe wegsteek. Hoe sy haar kinders een vir een begin vergeet, en hulle vriendelik vra wat hul naam is, en dan onthou sy het so kind met so naam, en vertel hulle moet kom kuier as haar kind weer tuis is... Hoe sy haar ongelooflike man, my oom, vra of hy met haar getroud is, en soms nie onthou, en soms net hom en sy arms onthou as hy haar regdraai, want sy kry nie n manier om op n stoel te sit nie, die rigtings / wysborde het verdwyn. Maar sy het altyd liefde gevoel en gegee. Toe die vergeet van eet, of hongerte, en die organe wat nie meer die seine brein toe kry nie... My hele hart uitgeruk, opgekap in stukke, vertrap, die siekte het my bewus gemaak van die belangrikheid dat n mens ALTYD waardig voel, al weet hy /sy nie meer waar hulle is nie. Om menswaardig te voel en behandel te word, met respek, sal deurdring tot die diepste wese van mens en dier, sonder n taal. Net n gebaar... Die gesindheid met ander woorde van mense om jou, sal blywend wees... al is die begrip verstrengel in n woud met monsters, of n see met wonders of n donker gat of n niks...
In jou soeke na antwoorde Meraai, sien ek jarrrrre se navorsing en oplees, oor alles.... hoe wens ek nie ons kan sommer nog voor einde 2021 oplossings kry nie. Sal dit nie fantasties wees nie. En ekke wou mos nog altyd aan die bumber van julle karavaan vasbyt met my tent en kamera vasgegom aan my tekkies op my bors....
Ons is gesit op plekke, en in mense se paadjies, op hulle stoepe of in hulle sitkamers, omdat ons daar bedoel is.
Ons verander mense se lewens met elke wandel en wee....
Ons humorsin, ons mensewees, trane, lag en spot is omdat dit ons kenmerke as mens is.
Mag jy nooit moed opgee nie Raai, en nooit verlore voel, en nooit vergete voel, eensaam of bang nie...
En mag jou lag en woordekennis ons elke dag uit ons skoene bless.
Voorreg om saam julle almal hier te wees...