Ons almal ken die kopkrap wanneer dit by kosmaak kom - wat maak ek gaar vanaand?
Gewoonlik het die kok van die huis en die uwe om die beurt ons plekke voor die stoof
ingeneem nadat ons die vorige aand besluit het wat ons gaan gaarmaak. Nou woel Outop
van lig tot donker en kom sit alte dankbaar saans aan met verwagting... vou sy servet
oop en loer na die tafel. Wat is op die menu ouvrou?
Tot my skok besef dieselfde ouvrou dat sy mooi netjies in die valstrik van voorgeslagte
getrap het (as jy as kind iets geniet het, het moederlief jou daarna aand na aand bederf
met dieselfde lekkerny op die spyskaart).
Ek loer van broodjie tot rys en na die bakkie met sy oorbekende inhoud. Hoekom voel
dit na deja vu?
So verskyn daar toe die derde prutpot gereg vir die afgelope week op ons tafel. Genadiglik
was die aartappel met sy kaasjas apart gaargemaak en so ook die Naanbrood wat beide
'n duim na bo gekry het van Outop. Die hoender het geurig gespog in 'n goudgeel
'butter chicken' sous. Dit het intussen effe van voorkoms verander (was heel in die pot
gegooi) en ek kon dit in sappige stukke uitskep en apart opdien saam met die aartappels.
Die groentesous was eenkant opgedis as doopsous vir die broodjie wat Outop altyd geniet.
Hierdie broodjies is voorwaar 'n treffer saam met enige kerriedis. So maklik soos die ABC.
1 Koppie lou water waarin jy 'n pakkie kitsgis oplos met suiker na smaak. Ek gooi so twee
lepels in. Roer goed. Begin met 1 koppie meel en 'n teelepel sout in jou mengbak.
Gooi die gismengsel stadig by en roer, gebruik al die vloeistof en voeg meel na gelang by
tot die deeg kniebaar is.
Ek is lankal verby die kniestadium in my lewe en roer net met 'n langsteelvurk tot die spulletjie
nie meer aan die kante vassit nie. Maak toe en laat rys op 'n warm plek vir ongeveer 1 tot 2
ure.
Maak bolletjies en vorm soos vir vetkoek. Bak tot ligbruin in oond (200 grade) en smeer dan
met mengsel van gesmelte botter, knoffel en pietersielie.