Glo my vry PM, baie van die goedjies wat al tuimelende gedroog kan word, sien nie die son nie maar soos Outop se werksklere en die soort wat hulle verbeel hulle werk saam met hom op die
'lektrieklande en
sjokkerig word, maak staat op die natuur en 'n draad
Heel in die begin was wasdae geen probleem nie maar stelselmatig het dit 'n tjankerige affering afgegee en het ek besef dat dit tyd geword het om trots in die sak te steek en het asemsteel meer kwaliteit tyd beteken en nie meer soos 'n misdaad gevoel nie.
Riglyne vir klassifikasie van PH, volgens die World Health Organization en aangevul uit eie ervaring.Class I. Alhoewel jy gediagnoseer is met PH, ondervind jy geen simptome. (Soos baie pasiente sal getuig ervaar jy eers simptome na 'n paar jaar (gemiddeld 2.8 jaar) as daar abnormale drukking in longare is.)
Class II. Jy ondervind geen simptome terwyl jy rustig verkeer maar ondervind moegheid, borspyne en word kortasem wanneer jy normaalweg aktief besig is. Een van die eerste gevaartekens is wanneer jy skielik kortasem raak na 'n stel trappe of teen 'n opdraende stap en dit voel jou hart klop in jou ore terwyl jy wonder waar het die olifant op jou bors vandaan gekom. Hierdie is volgens my eie ervaring dan ook die tyd waarin die hart begin protesteer teen die ekstra werkslas om die bloed na jou brein en ander organe te pomp.
Class III. Jy is gemakliker wanneer jy rus en simptome keer terug sodra jy aktief is (waar ek self op die oomblik is en suurstofgebruik noodsaaklik geword het. Op hierdie stadium is die sementgevoel weens vog wat opbou in die longe, selfs in rustende posisie ongemaklik en is 'plat' slaap uit soos 'n opsitkers saans na tien.)
Class IV. Simptome ervaar sonder dat jy aktief is.