Angelica - eers het ek gedink dit gaan oor die company se finansies dat hulle moes verminder .. maar hoe meer ek jou lyne raak lees, hoe meer word ek beindruk dat jy voel dit was onnodig en dat jy opsetlik benadeel is ...
Jy kan nou een van twee aksies he ... of dit net los en toelaat om in jou te borrel tot oorlopenstyd toe ... en dis 'n gevaarlike eina opsie ... maar 'n opsie.
Die ander een is om feite bymekaar te kry oor die stap wat teen jou geneem is. Is dit nie opsetlik nie, maar noodgedwinge ... dan het jy weer twee keuses.
a) top en broei tot jou hele menswees dood bloei
b) of gaan deur die stappe ... geskok, kwaad, deny, besef dis realiteit, reason, verander wat jy kan en aanvaar wat jy nie kan verander nie.
Is jy opsetlik benadeel - dan het jy ook weer twee keuses :
a) slat neer op die grond en gooi 'n duidelike vloermoer totdat niks in jou meer roer nie.
b) haal asem, rustig, neem die regte legal stappe en neem jou reg terug in eie hande deur die regte legal kanale.
Net jy weet waar jy in hierdie proses is en wat nou eintlik gebeur. Ek en die forumfamilie lees hier tussen die lyne deur.
Kom se vir ons waar jy presies is en hoe ons jou kan bystaan - ek is defbeslis hier vir jou.
Ek dink aan jou en ek weet die son gaan weer helder vir jou ook skyn.
liefdetjies
Willa