Hi AB, ek is bly om te sien jy kan nou lees en skryf. Welkom!
Naas, hier en daar is nou grensdrade, die pad van Gabs af tot in Mahalapye is nie te sleg nie. Jy sien nog steeds so tienstuks mans en vroue wat die gras langs die kante met pangas afkap.
Dit is nou werklik 'n kwessie van "die werk kom nie klaar nie". Sodra hulle onder uit is moet hulle weer bo begin.
In Gabs is daar 'n hele paar groot sirkels. Dat daar nie
elke dag elke uur 'n ongeluk is nie, is 'n wonderwerk. Die mense ry, of jy nou in die sirkel is of nie, jy moet maar wag. Dit lyk asof 80% van die bestuurders vrouens is. Die meeste van die tyd is daar nog kinders ook in die voertuie. By die winkelsentra is dit 'n nagmerrie. Daar is absoluut geen orde nie. Hannes het ook nou al geleer, jy druk in of jy staan vir ewig en wag.
Ons gunsteling speletjie is "spot the white".
Ons het 'n klein winkelsentrumpie ontdek, so 15 kilometer van die lodge af in Mochodi. Daar is 'n Spar wat redelik voorraad aanhou. "Spitstyd" is "nagtyd", dan bly jy liewers daar weg.
Daar het ons 'n groente gesien, 'n groot blaar wat baie soos spinasie lyk. Hulle "roep" hom "rape".
Ek vra toe vir die "kok" hier by die lodge hoe maak 'n mens die "raapie" gaar. Ek moes verduidelik waarvan ek praat, want 'n mens noem dit "rape" (soos in Engels) seg hy. Natuurlik het hy nie die grappie gevang toe ek seg dat "rape" heeltemal iets anders is nie. Maar nou-ja-toe!
Ons sal Hannes se verjaarsdag (1Mei) hier in die bos vier. Ek het gisteraand in my wyn verstik toe hy sê dat die olietankers drie dae vertraag sal wees, WANT die transportafdeling se meidsie het vergeet om die padwaardigheids-sertifikate te hernu. Dit is ook nie haar skuld nie, want sy het al 'n maand gelede aangevra vir 'n tjek by finansies, maar hulle het dit nog nie uitgemaak nie. Nou moet hulle die olie eers weer terug pomp, die trokke invat vir die toets en sertifikate, dan weer die tankers volmaak en dan kan ons aangaan. Goeie genade! Ek sou my badwater gedrink het, as ek net badwater gehad het. Met of sonder brandewyn!