Aitsa, hiers ek weer. Die paar dae in Botswana was warm, warmer, warmste. Jy kan sien, almal was in die oond.
Ons soektog na verblyf het ons tot in Mahalapye geneem, so 200km anderkant Gabs. Gabs is nou die verkorte weergawe vir Gaberone.
Daar is net nie 'n manier om verblyf vir 'n maand te soek sonder om dit nie eers te sien nie. Dan het 'n mens 'n keuse. In Gabs is daar mooi plekke, ook maar net 'n kamer, maar dit is 75km van Hannes se werksplek.
Sou die spoed op die pad 120km per uur was, sou dit nog nie so 'n groot verskil gemaak het nie, maar die pad wissel plek-plek van 60-, dan 80-, dan weer 60km per uur. Daar loop mos bokke en beeste in die pad, en o ja, donkies, so, vinniger kan dit ook nie gaan nie. Soms moet jy sommer net doodstil staan en wag vir die diere om koers te kry.
Tussen die substasie en Mahalapye is daar NIKS blyplek nie. Vir 125km is daar net 'n paar klein dorpies met gastehuise vir ???
Ons het toe plek bespreek by 'n lodge, 30km van die werk af. Dit is ook net 'n kamer met 'n dubbelbed, 'n badkamertjie sonder 'n stort, en dit is dit.
Daar is 'n mooi eetsaal met tafels buite op die stoep. Dalk sal ek in die dag daar kan sit met my ou skootbrakkie.
Die plek is nog in aanbou en ek hoop van harte nie dat die lawaai my gaan gek maak nie! 'n Ander keuse het ook nie. Kop maar eerste in en vasbyt!
Hoe dit sal gaan met die etes moet ons ook maar wag en sien. Wat sal die kans wees dat ek hulle kombuis kan gebruik? Hannes se vier werknemers woon ook daar, hulle sê hulle sal pap en vleis koop of in daardie plekkies gaan eet. ???
'n Aandete kos P62.00. Ontbyt is P58.00. Gee 120 pulla per dag per persoon.
Ons het darem 'n "plunger" (is dit nou 'n "moervanger") om koffie in te maak.
Dit klink nogal na 'n avontuur nê!?