Author Topic: PM en Botswana  (Read 29348 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #90 on: May 06, 2012, 12:28:53 PM »
Ek lees, en sowaar, ek smile weer na dae van rou.
Geluk met julle se verjaarsdag. 
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #91 on: May 06, 2012, 07:55:50 PM »
Ek hou niks van hierdie van "na dae van rou" nie, want ek weet nie waarvan jy praat nie.  Ek weet net dat ek jou liederlik gemis het en elke dag gewonder het waar jy is en of daar iets fout is! Julle verstaan ook nie dat ek my pimpel en pers stres as een van julle nie hier is om saam te kuier nie.  Matertjie, praat met ons.  Ons is hier om mekaar te ondersteun en te onderskraag!

Ja nê, ons hou heerlik vakansie hier in die beter wyke van Bosswanna! (Dankie Naas, dit is die beste beskrywing ooit!) Dit was 'n nagmerrie, maar dit is nou verby!

Ons het vandag 'n hasie gehad wat kom kuier het, gelukkig het ons nog 'n blaarslaai gehad om hom te voer. 
Hannes het homself half simpel gelag oor die "hasie en donkie storie" van Naas.  Hy kyk die volmaan so en sê: daardie haas in die maan het beslis nie sy ore vir die donkie geleen nie".
 Op daardie oomblik, hop daar 'n donker gekleurde hasie om die hoek van ons kamer, en Hannes sing uit volle bors:  "Hasie, hoekom is jou stert so kort!"  en hy sê, so gelyk saam met my: Dit is tyd om Kaap toe te gaan! Ek mis my familie!

Al weet julle dit nie, ons klou so vas aan julle, as dit sleg gaan met ons, dan weet ons nog altyd dat julle daar is en dit bring vir ons oneindig baie berusting.  Julle liefde dra ons deur moeilike tye.  Almal sal dit sekerlik nie verstaan nie, maar dit is hoe dit is.

Ons kyk vanmiddag na 'n TV-program.  'n Advertensie oor Sanlam.  Hannes sê:  Sanlam en ma kyk na die kleingoed.  Dit is mos Hannes!

 

Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #92 on: May 06, 2012, 08:32:12 PM »
Ek is so jammer Elsabé, ek het nie jou eerste bydrae gelees nie.  Weet net dat ons aan jou dink en as daar enigsinds iets is waarmee ons kan help, moenie skroom om dit te noem nie.  Ons hou jou in ons gedagtes en styf teen ons harte vas.  Nog twee dae, dan is ons terug in "die land".  Sal jou beslis skakel!
Om te weet is om te verstaan.