Author Topic: PM en Botswana  (Read 29352 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: PM en Botswana
« Reply #15 on: April 01, 2012, 04:06:47 PM »
en so is dit weer bewys dat bobejaan se kind hom nie doodwerk nie, maar tog altyd heerlik eet  :hello2:

Hoop die volgende paar dae verloop darem rustiger en dat die pad oprol Kaapstad toe  :love7:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #16 on: April 01, 2012, 04:28:08 PM »
Dankie matertjie.  Ons kan mos net die soet geniet as ons die suur afgehandel het.   :icon_biggrin:
Die omgewing is baie mooi.  Om ons is groot koppe met groot klippe en mooi bome.  Noudat alles mooi skoongemaak is in en om ons kaia, kan ons rustiger wees.  Dit is net ongelooflik alleen as Hannes werk toe gaan. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: PM en Botswana
« Reply #17 on: April 01, 2012, 04:33:49 PM »
Ek kan my indink - maar dis juis daai alleen oomblikke wat in mooi skryfsels ontaard  :angel8:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #18 on: April 01, 2012, 07:24:13 PM »
Is dit nou lekker om van julle bos-wedervaringe te lees!!
En julle oorlewing!!  Ek kan my indink hoe alleen dit moet wees as Hannes nie daar is nie. 
Oppas vir daai ape, hulle gryp die kos uit jou hand.  Kan gevaarlik wees.  Kyk mooi na julself.
Bly die help-my-krap het nou bedaar. 
Groete daar en veilig bly. 
Ons verlang.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #19 on: April 02, 2012, 07:32:53 AM »
Gelukkig het ons die ape nie weer met 'n oog gesien nie. Hulle het seker maar net hier verby gegaan en ek hoop dit bly so. Was bekommerd dat hulle nou dink dat hierdie 'n halfweghuis is.  :icon_biggrin:
Word ons toe gister wakker geraas deur die "kerkklok".  Dit was mos Sondag, maar hierdie klok hou nie op met lui nie. 
Toe dink ek dit is windklingels wat deur die wind geskud word.  By nadere ondersoek vind ek toe uit dit is 'n koei met 'n klok om haar nek. 
Ons kamer is die laaste een bo op die bult. Net langs ons kamer is 'n kamp waar die bome ontbos is en die beeste besluit toe dit is tyd om die gras te kom sny.  Seg ek vir Hannes, dit is dieremishandeling.  Kan jy jou indink dat jy heeldag na daardie gelui moet luitster net so ver as jy gaan? Sy het egter ongesteurd voort ge-eet, met al die ander agterna. 
Hannes het die "toolbox talk" gaan doen.  Dit is nou die vergadering wat hulle elke oggend hou om die dag se program te bespreek.  Daarna moet hy die tydelike kantoor wat vir hulle opgerig is gaan betaal in Gabs.  Hy sal my kom haal dan kry ek sommer 'n kansie om te gaan inkopies doen.  (Hy koop natuurlik en ek kyk.  :icon_biggrin: )
Dit is nou die ideale geleentheid om resepte te ontvang wat 'n ou vinnig in 'n pot op 'n gasstoof bymekaar kan gooi.  Dit gaan 'n lang drie weke wees.  :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: PM en Botswana
« Reply #20 on: April 02, 2012, 08:00:43 AM »
 :hello:

My pas sou gesê het:" Ruim kans op verbetering..."
Ek hoop die volgende drie weke verloop glad en dat julle dit werklik sal geniet.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #21 on: April 02, 2012, 09:31:35 AM »
'n Mens moet maar net positief bly nê.  Elke nadeel het mos 'n voordeel.  :icon_biggrin:
Dankie Fransi, as julle saam kuier sal dit baie makliker wees. 
 :love7:
 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: PM en Botswana
« Reply #22 on: April 03, 2012, 09:14:48 AM »
PM dis nie diere mishandeling nie , dis 'n musiekale koei en dis haar musiek instrument wat sy heeldag be-oefen  :love7:

Klink asof jy al 'n boek kan skryf met die ape en koeie saam  :munky2:  :snorting: (varkie is koei)

Een Pot Kerrie

Smoor eers die eie (natuurlik reeds geskil en gesny in blokkies) met kerrie, borrie, sout en tiksel sout na smaak ...
Smoor 'n tamatie saam
(as daar twee plate is en twee potte - kook solank eiers op die ander plat - dop en al natuurlik - dit word later afgedop)
Smoor nou die kool by (ook reeds in reepies gesny)
Dop nou die eiers wat reeds klaar gekook is, af, en sny dit in ringetjies of hoe ookal verkies, in die eie/kool/tamatie smoor in
en roer goed terwyl nog 'n minute of twee prit.

Smeer brood lekker botter en eet die saam op die broodjie - lekker ontbyt of aand ete  :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #23 on: April 03, 2012, 03:38:29 PM »
'n Musikale koei!  :sign10:

Dankie vir die resep Willa, dit klink heerlik.

Ons het "gou" Gabs toe gery.  Hannes moes die stoorkamertjie (container) wat hulle gehuur het om die R5 miljoen se kabels en ander toerusting in te stoor, gaan betaal. 
'n Houtsaag by die een winkel, veiligheidsbrille by 'n ander winkel, 'n ketel en 'n mikrogolf vir die kantoor by nog 'n ander winkel, (daar het ek sommer 'n stel van drie potjies en 'n "slow cooker" gekoop) 'n nuwe gasring vir die gasbottel by 'n ander winkel en so kan ek aangaan.  Hierdie is Afrikatyd! Ons is negeuur hier weg en is eers drieuur weer terug. 
Ek is "gedrop van al die shop".  :icon_biggrin:
Toe ons hier aankom vanmiddag het ek 'n paar opvoutafels teen 'n muur staangemaak gesien. Hier werk 'n man met die naam van Saggaria. Die eerste dag wat ons hier geland het, het hy my gou kom help om die "werf" skoon te maak toe hy sien ek loop en papiere, blikke, bottels en stompies optel.   
Hy het sommer die volgende dag 'n graaf gebring en die hoop sand wat knap voor ons deur gelê het, kom gelykmaak en die volgende dag sommer vir my 'n blommetjie kom plant.   :icon_biggrin:
'n Blikkie coke het gou een van die tafels tot hier onder ons "lapa" nadergesleep.  :icon_biggrin:
Nou het ek 'n staaltafel waarop ek kan kos maak.   :hello2:
Een gasbottel en 'n "rustige koker" wat met krag werk. 
'n Rukkie gelede het ek 'n storie gelees van 'n "stuurjong" wie se sokkies elke dag buite, agter die kantoor, op die draad gehang het.  'n Nuuskierige werkgewer doen toe die moeite om uit te vind hoekom die man se sokkies elke dag op die draad hang.
Toe vind hy uit dat meneer eiers in die sokkies sit, dit oor die kant van die urn, wat hulle gebruik vir tee en koffie hang, die deksel opsit en siedaar!  Gekookte eiers!   :icon_biggrin:
Dalk kan ek dit met die ketel doen?   :evil6:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: PM en Botswana
« Reply #24 on: April 03, 2012, 04:51:16 PM »
gesokkiede eiers  :sign10:  klink yum, dink as ek die 1000 jaar oue eiers in Taiwan kon oorleef, sal ek seker gesokkiede eiers oorleef ...

klink na 'n hele boek wat jy daar in 'n week beleef ... fun fun fun  :icon_cheers:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #25 on: April 03, 2012, 06:43:18 PM »
Whaaaaa.... oh, my, woooord!
Gesokkiede kookeiers.. in die URN!
Wie drink daar koffie en tee?
PM, jy oorleef, girl.  En dit gaan lyk my goed.
Jy wou mos kamp, nou kamp jy met die hulp van Saggaria.  Sweet dat hy vir jou tuinmaak.  Ons laaik hom as hy jou bederf.
Wees nogtans veilig.
e
elle

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM en Botswana
« Reply #26 on: April 03, 2012, 11:19:47 PM »
Oeeeee ek GENIET jou vertellings PM. Met so humorsin gaan niks jou onderkry nie sustertjie  :love7: :hello2: :notworthy: My plekkie geboek vir verdere gebeure en ervarings  :bootyshake: :book1:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #27 on: April 04, 2012, 02:38:07 AM »
Ag dankie dat julle saam kuier.  Dit is kwart oor twee en ek sit hier regop soos die ou spook wat nie kan slaap nie.  Dit laat my wonder, spoke slaap mos nie!  :dontknow: 
Of slaap hulle in die dag?  :icon_scratch:
Ek gaan julle nou 'n ding vertel.  Julle wil nie weet nie!
Almal kla oor my grys kop.  (Behalwe Hannes natuurlik, die dierbare ding!)  In elk geval, koop ek toe 'n pakkie  LIGbruin haarspoel.  Let wel, kleur sonder bleikmiddels, dit was mos uit na 'n paar wasse.
Wil net die grys 'n effense kleurtjie gee!  Net 5 minute.
Kom Hannes by die huis en ek vra raat. 
"Jy wil altyd anders wees, volg die voorskrifte!"
Toe sit ons buite, onder die "lapa" dit is nou die Gazebo, 'n staalraam op vier uitgerekte bene met 'n seiltjie oor.  Lyk soos 'n tor wat op stelte loop. Ja, sit ons voor die kaia en Manlief trek die handskoentjies aan, oor sy groot hande, dit maak net die vingers toe!  :icon_biggrin:
Hy wend die goed aan, bietjie vir bietjie, vryf 'n bietjie en nog 'n bietjie en so hou die proses aan tot die laaste bietjie opgebruik is. 
"Nou wag jy 25 minute... sê die instruksies."
"Nee gaats, dit is te lank!"
"Nou-ja as jy nie die grys hare wil kleur nie moet jy maar die gevolge dra."
Nou is ek bekommerd.  Hulle seg tog dat grys nie maklik kleur nie en ek wag maar. 
Afgespoel, opknapper aangewend, afgespoel en ek kyk in die spieël.
Julle wil nie weet nie!
Pikswart!
Elke keer as ek by 'n spieël verbyloop skrik ek!
Nou sit ek in 'n penarie, as ek dit nou blond maak gaan ek soos 'n boabab se wortels lyk? Net oranje?

Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: PM en Botswana
« Reply #28 on: April 04, 2012, 08:04:52 AM »
ek dink spoke slaap in die dag want hulle spook innie nag ;-)

NEEM 'n FOTO en deel onmiddelik ... kan net 'n prentjie wees om te aanskou  :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #29 on: April 04, 2012, 08:36:40 AM »
Wil jy nou hê die klikbekkie se kykers moet uitpeul en bars?   :sign10:
Om te weet is om te verstaan.