Ek lag myself nou lekker simpel.... stoot, pomp, skroef.... in stik donkkerte, want die ligte is mos af...
Verstaan ek nou gladnie meer nie, en nou so deurmekaar soos die septerswaaiers...
Hoe...hoe op dees flippen aarde, laai n elektriese kar in ons land as jy "op jou merke gereed" staan vir wanneer dit aankom.... sodsat jy net n keteltjie kan kook, of n kossie kan warm kry?
Hoe gaan dit werk met meer en meer items wat elektriek nodig om te werk... tot straatligte word gekaap....
Met die hoeveelheid steenkool in ons land, sou ek eerder dink bring al wat kan stoom eerder weer terug, tot tremme....
Ek sien n toekoms met al wat leef wat n solartjie op n sambreeltjie dra om op fone te praat.
Binne voertuie se dakke (venster model in dak), en ek sien ook die septerswaaiers se belasting verbod op al wat solartjie is...
Scootrers dink ek gaan inkom soos in Indiese lande, of by die rys plantasies...
I s ek negatief... neee.... hoe so? Want ons leef nou al jarrrrre met die vergrype van KONFUSIOUS.
Pomp is in....seg ek.... krag is af seg ek ook.... dit meen knoppies druk is uit en 'elbow-ghries' is in...