Verlede naweek gaan kamp...eerste keer weer in baie lank...
Na baie jare as vrywilliger, is ek gevra om te help in die Groot 5 KZN wildtuin. Oudste Natuur Reservaat in Afrika. Hluhluwe-iMfolozi Game Reserve. My asem en oorlewing oor baie jare heen.
Ingang is gratis vir helpers, Vrydag en Saterdag aand se braai pakke en jy moet jou eie tent he en kamp 3 dae en 2 nagte hoog op n berg, naby n markies tent en n generator. Die atlete betaal baie gelde en ons het dit nodig om die diere en plante te beskerm, want die Vader weet, die Staat sal nie.
Ek sleep oudergewoonte kinners saam, wat moet leer... leer hoe stilte klink, Stinkende anti-bosluis goed en koue stort.... as ons gelukkig is...die brul van n leeu naby...en dae sonder n selfoon, behalwe vir fotos neem... hoe tent opslaan lyk en voel, en n buite toilet, en dat mens maar verniet vir iets baie hard kan werk, dis die beste gevoel... alles kort nie n bak hand nie...
Soms glimlag mens en se bloot... dis my plesier.... want dit is....
Ek vat kinners vir opleiding slegs as hulle by 6 verby is, want die Vader weet, ek kan nie agter n hollende kjent aan hardloop terwyl leeuwyf lippe aflek nie... en skrou so kleintjie langs n olifant verloor ek 3 aambeie gelyk...
Hier kom klompie fotos.... Meraai.... ek hoop jy kan sien...