Hier by ons praat hulle van fase 3, dalk nog hierdie week. Ons is in Limpopo met lae gevalle van infeksie. Ongelukkig, soos alles in SA, moet jy maar wag en sien. Die ergste is die vreeslike dors.
Ons sit nou al twee maande sonder 'n ou rooietjie of enige ander drankies. Of ons slim katjies nou die drankwinkels gaan oopmaak is 'n ander saak. Die swartmark floreer soos nog nooit van te vore nie. Almal in die stede kry natuurlik enige drank teen 'n prys en sigarette is oral op die hoeke beskikbaar, natuurlik ook teen 'n prys. Intussen verloor ons miljoene aan belasting.
'n Mens sou nou dink dat in hierdie tyd van ekonomiese stress, elke ou geldjie welkom sou wees. ? ? ?
Nou hoor ek hoeveel ouens maak hulle eie wyn en as dit nou suksesvol is, wie gaan dan wyn koop as die winkels oopmaak?
Kos pryse is soveel hoger, dit lyk of almal sommer gou die verliese wil opmaak. Verlede jaar se R25 per sakkie lemoene, is nou R55.00. Vat maar of los maar! R30 vir 'n kleiner as klein blomkooltjie? Eish!
Ek mis net my enigste kind hier in SA. Hy is in Gauteng en die grense is gesluit. Ek maak nie beswaar teen die grense nie, dink dit is baie goed, maar oeee, die verlange!
Ons het nog nie uitsluitsel oor skoolgaan nie.