Kan getuig dit was soos altyd as Outop sy hand aan 'n dis waag, heerlik verby Fransi.
Die naweek het ons uiteindelik die gewilde
'Appelrosies' probeer. Outop se eerste poging
was 'n reuse sukses! Binne 'n uur verorber en ons eetplan in sy glorie lol.
Die volgende dag probeer ek toe
My tweede probeerslag vanoggend het my verbrande ego herstel en gaan hopenlik 'n
lekker verrassing vir Outop wees. Het enetjie geproe net om seker te maak -heel skaflik!
En so het Outop gemaak:
Twee rooi appels is ontpit, in dun skyfies gesny en vir 45 sekondes in die mikrogolf skrikgemaak
sodat dit makliker kan rol. Ek het vanoggend die appels vir twee minute in mikkie gesit.
Ons het gevind dit rol makliker op as die appels vooraf 'n bietjie saggekook is. Van die resepte
stel voor dat jy 'n bietjie suurlemoensap oor gooi voor jy dit kook.
Outop het 'n blaardeeg effens uitgerol en toe in vyf repe verdeel. Die broodplank het hy vooraf
met 'n bietjie olyfolie gesmeer sodat degie nie vassit nie. Die repe is gesmeer met 'n bietjie
appelkooskonfyt (verdun met water). Nie al die resepte wys/benodig hierdie stap nie.
Appels gepak dat hulle mekaar oorkruis en toe mildelik met kaneelsuiker bestrooi.
Dan word die degie oorgevou en weer gestrooi.
Rol van die eenkant af op om rose te vorm.
Ek het ongelukkig nie klein terthouertjies nie en ons sommer 'n pasteitjiepan gebruik.
Bak tot goudbruin (ongeveer 45 min by 200 grade). Laat afkoel en strooi liggies met versiersuiker.
My tweede probeerslag vanoggend het ek nie meer appelkooskonfyt gehad nie en toe
sommer aarbeikonfyt gebruik.
*Skakel na die video wat stap vir stap wys hoe om jou eie appelrosies te maak
https://www.youtube.com/watch?v=QKOla0-aW5o