Ek het al gehoor van iemand wat op 'n a pastadieet gegaan het, maar ek kan net onthou van die "pas ta fridge" en toe luister ek nie verder nie.
Jammer ek kan nie saam praat nie, ek het 'n rooiwynprobleem, kos pla my nie. My vetrolle pla my ook nie meer nie, ek hou my besig met ander dinge en dan dink ek nie daaraan nie.
Erenstig, deesdae hoor 'n mens van al meer mense wat aktief is, nie rook of drink nie, nie oorgewig is nie, maar tog aan hartsiektes kanker en ander siektes sterf. Dit laat my glo dat daardie ekstra vetrolletjies wat jy saamdra nie jou dood gaan veroorsaak nie.
As jou vetrolletjies wel pla, moet jy net besef dat jy eet en drink verkeerd. Stel dit reg en besef dat jy nie die gewig wat jy opgetel het in 'n maand of twee gaan verloor nie. Dit het dalk 'n jaar of drie geneem om aan te pak en as jy die saak nou regstel en "die eet" wat vir jou gesond is, dan sal dit weer soveel tyd neem om terug te keer na normaal. Jy mag dalk die eerste maand worstel daarmee, maar dan behoort dit 'n gewoonte te wees.
Beloof jouself om te eet wanneer jy honger is en nie omdat die horlosie so sê nie.
Onthou jy is nie 'n asblik nie, moenie die laaste paar happies vat omdat jou oë groter as jou maag was nie.
Moenie iets eet as dit nie vir jou lekker is nie. Jig.
Vet, suiker en stysel is almal se vyand.