Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 288917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #600 on: September 09, 2021, 08:10:43 AM »
Met oor die 227 093 keer gelees, kan 'n mens sien hoe 'n groot behoefte daar aan kennis aangaande hierdie onderwerp is.  Die werk wat jy hier doen is van onskatbare waarde.  Baie dankie Lief Raaitjie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #601 on: September 09, 2021, 11:56:52 PM »
 :notworthy: Dankie vir die mooi woorde PM. Ek het gou gaan loer na die laaste bladsy (40) wat ek bewaar het voor ons begin toer het. Dit was toe 217288 keer besoek/gelees. Dit lyk of die inligting hier gemiddeld 3 000 besoekers per maand gehad in die tyd, terwyl daar geen nuwe plasings was nie. Wens die onderwerp was meer positief maar tog dankbaar dat ons kan deel uit eie ondervinding oor minder bekende skeet en kwaal.

Nuutste verwikkeling:
Ons het ophou tel hoeveel toetse gedoen was sedert 2012 en 9 jaar later, nog steeds sonder dat die oorsprong van die asemdief vasgestel kon word, het ek verlede week gehoor dat een van die belangrikste toetse om te probeer agterkom hoekom my bloed so klonterig raak, klaarblyklik nooit gedoen was nie! 

Ons kliniek het nie permanente dokters nie en maak staat op besoekende medici. Die dokter wat toe moes seker maak watter Covid entstof die veiligste sal wees vir die ouvrou het heel eerste gevra wat die oorsaak is van my PH. Toe ek antwoord dat daar nog steeds geen antwoord is nie vra hy of ek getoets was vir Antiphospholipid (AN-te-fos-fo-LIP-id) syndrome.

Na nege jaar en 'n  :pottytrain5: huisie van steek-en-wag toetse is daar geen manier wat ek kan onthou wat gedoen was en wat nie. Hy het op die aanlynverslae begin grawe.  Selfs sy oproep na die organisasie wat die bloedtoetse ontleed was vrugteloos. Geen bewys dat die toets gedoen was nie. Tot my verbasing moes ek hoor wat die probleem alles behels en natuurlik die heel eerste vermoede dat die sondebok, ongediagnoseerde klontjies in die longe was, weer op die voorgrond gebring.

Daar was 'n magdom van die probleme wat ek oor die afgelope 35 jaar ervaar het :crybaby2:

Antiphospholipid (AN-te-fos-fo-LIP-id) syndrome occurs when your immune system mistakenly creates antibodies that make your blood much more likely to clot.

This can cause dangerous blood clots in the legs, kidneys, lungs and brain. In pregnant women, antiphospholipid syndrome also can result in miscarriage and stillbirth.

There's no cure for antiphospholipid syndrome, but medications can reduce your risk of blood clots.
Signs and symptoms of antiphospholipid syndrome can include:

*Blood clots in your legs (DVT). These clots can travel to your lungs (pulmonary embolism).

*Repeated miscarriages or stillbirths.

*Other complications of pregnancy include dangerously high blood pressure (preeclampsia) and premature delivery.

*Stroke. A stroke can occur in a young person who has antiphospholipid syndrome but no known risk factors for cardiovascular diseases.

*Transient ischemic attack (TIA). Similar to a stroke, a TIA usually lasts only a few minutes and causes no permanent damage.

*Rash. Some people develop a red rash with a lacy, net-like pattern.

Less common signs and symptoms include:

Neurological symptoms. Chronic headaches, including migraines; dementia and seizures are possible when a blood clot blocks blood flow to parts of your brain.

Cardiovascular disease. Antiphospholipid syndrome can damage heart valves.

Bleeding. Some people have a decrease in blood cells needed for clotting. This can cause episodes of bleeding, particularly from your nose and gums. You can also bleed into your skin, which will appear as patches of small red spots.


BRON: https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/antiphospholipid-syndrome/symptoms-causes/syc-20355831
« Last Edit: September 10, 2021, 12:35:47 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #602 on: September 12, 2021, 03:38:06 PM »
Is jy nou getoets Raaitjie?

Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #603 on: September 15, 2021, 12:11:56 AM »
Ons het die situasie bespreek na ek self bietjie nagevors het en gesien dat die enigste behandeling in alle gevalle alreeds deel is van my voorskrewe medikasie (bloedverdunners) PM. Dus nutteloos want niks gaan regtig verander nie en dalk het die slim medici dit besef en in die haas van vandag, nie komkommer oor nog toetse nie  :icon_biggrin:.
« Last Edit: September 15, 2021, 04:42:20 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #604 on: September 15, 2021, 11:05:17 AM »
Ek hoop dit gaan goed met jou.  Dit is nie maklik om elke dag saam met so 'n toestand te lewe nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #605 on: September 15, 2021, 11:49:49 PM »
Dankie weereens vir omgee PM. 'n Mens is verseker aanpasbaar in oortreffende trap en ek kan eerlik getuig dat die beste medikasie teen skeet en kwaal hier in die forumgange gratis te vinde is. 

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #606 on: September 16, 2021, 04:20:06 PM »
Dit is 'n voorreg lief Raaitjie.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #607 on: September 17, 2021, 07:43:55 AM »
Vra Christo vir my wat my bloedgroep is.  O Positief.  Sê hy dat mense met daardie bloedgroep covid makliker hanteer. ???
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #608 on: September 30, 2021, 02:48:16 AM »
PM, ek het bietjie gaan grawe en die volgende raakgelees:

Individuals with blood type O may have lowest risk of infection; individuals with A and AB may have increased risk of severe clinical outcomes
(WASHINGTON, Oct. 14, 2020) — Two studies published today in Blood Advances suggest people with blood type O may have a lower risk of COVID-19 infection and reduced likelihood of severe outcomes, including organ complications, if they do get sick.

https://www.hematology.org/newsroom/press-releases/2020/possible-link-between-blood-type-and-covid-19

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #609 on: September 30, 2021, 08:00:19 AM »
Raaitjie, my kakeben op die vloer.
Grote griet, wat n gedoente. Ek stem saam dat as jy reeds die behandeling en leefstyl het wat die nuwe (moontlike) diagnose tot gevolg kan he, dan hou by wat jy is en het, veral omdat daar die regtig n kuur is nie.
Soos PM sê, dis nie lekker of maklik om elke dag jouself te moet vind deur die PH / asemdief nie, maar ons is hier vir jou, ons sal altyd hier wees.
Al luister ons en dra n koffietjie of n sappie aan...
Weet net jy is in ons gebede.
Ons is so effe besig die laaste paar dae, en n paar persoonlike pligte en susterlike pligte om by uit te kom, so ek is soms effens skaars.
love julle lots...

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #610 on: September 30, 2021, 09:38:30 AM »
Liefste ou Antjie Patat, jy sal nie glo HOE ek jou omgee en liefde waardeer nie. Uitslae van Dinsdag se toets so uur gelede gekry. Dit was gedoen om die nuutste PH drukking te meet in die hart en longe, met die hoop dat daar antwoorde sal wees vir die nare hallusinasies.

Result: Pulmonary Hypertension has progressively increased to 70mmHg from 60mmHG.

Ongelukkig kon daar geen verband gevind word tussen die verhoogde drukking en die nare goggas nie. Dus duur die soektog voort. My kniege so effens geknak vanaand.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #611 on: September 30, 2021, 09:42:41 AM »
Ek het nie woorde nie...
(((O)))

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #612 on: September 30, 2021, 10:36:10 AM »
Daardie ruimtedrukkie beteken die wereld vir my Naas. Ek het 'n sterk vermoede dat die uitslag moeiliker is om te verwerk vir dierbare Outop. Ek cope. En dit is al wat tel. Oorgee is nie 'n opsie nie.
« Last Edit: October 07, 2021, 04:05:36 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #613 on: September 30, 2021, 07:09:22 PM »
"Oorgee is nie n opsie nie....."
Mag ek nooit jou voorbeeld mis kyk of leef nie.
Steeds bly ek glo...elke haar op jou hoof is getel, en dat geen niks slegs vir jou bedoel is deur die Hoër hand nie, net goedheid en guns. Daarom weet ek diep in my wese dat hierdie asemdief jou nie gaan wen nie, en mag jy nie moed verloor nie. En as jy wel bietjie wil spoed verloor want die berg is hoog, dan is ons daar vir ondersteuning.
Wat n dapper vrou is jy net nie, en Outop jou Ridder.  Hou moed Raai. Hou moed.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #614 on: September 30, 2021, 11:12:19 PM »
 :love7: :notworthy: :angel8: En op versoek, doet ek voort Antjie Patat.