Nadat 'n mede PH'er haar nuwe longe gekry het, was dit vir my emosionele muntstuk-mallemeule. So dankbaar vir haar en het gewonder of hulle wat goedgekeur is/was vir oorplantings ooit besef watter voorreg dit is dat die medici weet wat hulle abnormale drukking veroorsaak het en dat die nuwe longe nou perfek kan werk want die oorsprong van PH was in die 'siek ou longe'.
Vir ons wat tien teen een nooit sal weet hoekom die asemdief sy kloue om jou menswees geslaan het nie, is hierdie voorreg van 'n nuwe stel longe of hart nie moontlik nie. En as ek terugkyk oor die afgelope 7 jaar besef 'n mens eers dat die aanvaarding dat jy nie kwalifiseer vir 'extra body parts' (soos 'n spesialis se vroutjie eendag baie mooi aan my probeer verduidelik het), letterlik jare neem.
'n Familielid het onkundig opgemerk dat dit nie so erg is nie want 'n oorplanting gee jou gemiddeld 5+ jare ekstra. Dit was op die punt van my tong om haar terug te antwoord dat dit 5+ jare van maklik en pynvry asemhaal beteken. Ek het besef dit was haar manier om my beter te laat voel en hoe sal sy ooit kan verstaan dat daar dae is wat elke asemteug en beweging, pynlik is?