Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 214619 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Wysgeer
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #585 on: January 02, 2021, 12:03:11 PM »
Ek sluip vanaand gou hier in en groot was my verbasing toe ek sien hoeveel keer die onderwerp gelees is. Read 206777 times Dit is vir my werklik 'n riem onder die hart dat ons midde die onsekerheid en geveg met die deel van ons pad met die asemdief oor die afgelope klompie jare, 'n deel kon bydra om inligting beskikbaar te stel as pasient. Deur genade skop die ouvrou nog (soms in paaiemente soos wat ek gewoonlik spottenderwyse beskryf deur die moeiliker dae). 

:hello2: :notworthy:
« Last Edit: January 05, 2021, 11:01:46 PM by Meraai vannie Baai »

Offline adele

• Bouspan
  • Hardebaard
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
« Reply #586 on: January 04, 2021, 07:37:09 AM »
Goeie mooi môre liewe Raaitjie, dankie dat jy ons kom groet het en so versigtig iets nuut op die horison kom neersit.Ons hoopglo saam met julle vir goeie nuus en beterskap vir die volgende jare  :love7:  :love7:
adéle  :grommit:

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #587 on: January 05, 2021, 03:49:04 AM »
Dankie baie baie vir inloer en omgee mater  :love7: Mag die nuwe jaar vir jou ook net die allermooiste inhou.
« Last Edit: February 10, 2021, 01:06:13 AM by Meraai vannie Baai »

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #588 on: March 01, 2021, 01:19:04 AM »
Die afgelope twee weke was 'n emosionele 'rollercoaster'. Ek het voorheen al navrae en intensiewe navorsing gedoen oor die voorkoms van hallusinasies wat ontstaan weens 'n te kort aan suurstof. Ongelukkig kon ek geen bevestiging vind uit persoonlike ervaringe van PH pasiente wat die voorkoms en verband kon staaf nie. My soektog na die oorsprong van hierdie nagmerrie ondervindinge het dus weier begin strek want die situasie duur steeds voort vir die afgelope twee jaar. Met of sonder suurstofaanvulling teister die wanbeelde my nog steeds en het dit op die punt gekom waar ons besluit het dat dit te gevaarlik geraak het om self te bestuur. En so het nog 'n hoofstuk in ons lewe 'n aanvang geneem. Sodra ek die inligting mooi uiteengesit het, sal ek kom deel. Hopenlik lees iemand hier en kan vir ons terugvoering gee. As ek kyk na ons leserstal is daar nog steeds mense wat opsoek is na inligting oor die asemdief.

« Last Edit: March 01, 2021, 01:20:40 AM by Meraai vannie Baai »