Baie geluk Naas. Waaroor presies twyfel jy.
Hou jy van die boek se uitleg, die voorblad, die formaat, papier, ens. Is die eindproduk na jou sin, is dit wat jy verwag het?
Ek het dieselfde gevoel met die kortverhale in ons boek. Die emosie het later, na oor en oor lees, afgestomp, maar die gedigte het my elke keer net meer en meer getref. Ek dink dit is logies dat kortverhale hul trefkrag verloor na al die proeflees.
Ek het nooit vir 'n oomblik getwyfel aan die inhoud van ons boek nie. Dat daar mense sal wees wat nie van AL die inhoud in die boek sal hou nie, was ek oortuig van, van die begin af. Smaak verskil en dit is elke persoon se reg. Bepaal jou by die ouens wat wel van die inhoud hou. Moenie bang wees vir kritiek nie, maar Oumagrootjie Naas het mos nie bang kinders groot gemaak nie.
Stuur asseblief vir Willa die foto van die boek en vra dat sy dit vir jou plaas. Bring dit ook onder haar aandag dat jy nie die plasing kan doen nie asseblief. Ek het hier van die lodge af probeer, maar dit werk nie. Kan ongelukkig nie vandag kantoor toe gaan nie.