Author Topic: Niksvreet  (Read 4217 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Niksvreet
« Reply #15 on: November 04, 2021, 08:45:55 PM »
Jinne julle, jammer...maar ek my anale kanale nou skeef gelag. Nie omdat ek vir Naas se fast lag nie, maar ek lag oor die bekendheid van die niksvreet gedoente.
En die spyker gedoente... ai...goedgeestelik en net wat ek gehonger het vanaand.

Daar is twee feite in die lewe... die een is dat mense nie sleg gebore word nie, en die ander is dat vetmaakkos goedkoop is en gesonde kos duur is. Hulle moes dit net ruil... maar wie kan deesdae avo's bekostig?, ek komkommer ens someer... ?

Naas, iemand vertel my van die 28 Dae dieet...en ek loop met hom...word ek so vrek honger, my muis skuif sommer self weg op die tafel, as ek n sekere (honger) kyk in my oog kry....
Ek taamlik gewig verloor, maar ek was mos altoos nooit soet tand of lief vir sop nie.... die sop het my gewen, en die hongerte...

Nou is ek op n protien dieet, want my niggie het al 24 kg verloor in net 4 maande. Sy lyk soos n blerrie model, en ek het met my eie oge gesien.
So, ek weeg nie, maar ek meet, en ek het 10cm in 8 dae verloor... en nie eers honger geword nie.
Ek moes wel gewoond worre aan ontbyt, wat ek in my lewe na 5, nog nooit weer kon doen nie. 

 My volle begrip en simpatie.....
 


Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Niksvreet
« Reply #16 on: November 04, 2021, 09:11:18 PM »
Ek was ook op daai 28 dae dieet. Het hom binne 4 dae kafgedraf.

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Niksvreet
« Reply #17 on: November 05, 2021, 03:29:29 AM »
Lag ek vir jou muis wat weghol!  :icon_biggrin:   'n Mens mag nie sulke inligting weerhou nie Antjie Patattatjie, alleen eters kom nie in die hemel nie! Deel asseblief daai dieet. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Niksvreet
« Reply #18 on: November 05, 2021, 04:06:23 AM »
Ek boek ook maar stilletjies 'n plek. Sal hom eers beloer lol. Ek en honger is aardsvyande.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Niksvreet
« Reply #19 on: November 05, 2021, 04:56:24 AM »
Antjie vra waar kry sy avo's.  Hier by my! Ons het een merske boom in die tuin.  Dit gooi nou avo's af vir 'n vale.  Ek maak guakamole  en vries dit  en kan nie voorbly nie.  Elke ou wat hier langs kom kry 'n sak vol. 
Dit is lekker met die keto dieet, jy kan een helfte eet elke dag en ek moet net keer of ek vreet die hele ding op.  Lekker!
Ek sê mos, Adam is met 'n avo verlei, nie 'n appeltjie nie.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Niksvreet
« Reply #20 on: November 05, 2021, 12:43:51 PM »
Julle....ekke deel mos altyd graag...
Hier komit.... daai deng...... Ek mag seker nie deel nie, want julle weet mos die poppie-polisie. Maar dan noem ons mos maar hierdie die "Dubbel-ou-sêwwen-EETPLAN"
Dis belangrik dat ons nie iets noem van 'dieet' nie, dis n verskriklike vloekwoord, wat die vette mos laat klou soos bosluis aan bul se b.... bakoor,,,,, Nee.. ons noem dit eet-plan.

So elke oggend van jou lewe eet jy dieselfde ontbyt,
Eleke middag van jou lewe eet jy die middagete
Elke aand van jou lewe eet jy die aand eetplan.

Jy mag die dae omruil, maar nooit die etes nie. Dis baie belangrik, want dis mooi uitgewerk. En bitter belangrik om niks tussenin te eet nie.
Baie belangrik om BAIE watertjies te drink, probeer n glas so halfuur voor en na etes ...
Glo my, ek het al heelwat gekroek, en ek verloor centimeters hoor....
MOENIE n gedeelte nou  EET, EN LATER DIE ANDER DEEL NIE. BAIE BELANGRIK OM TE SIT EN DIE ETE KLAAR TE EET.

ONTBYT:
1 tot 2 eiers elke oggend, met een hele pomelo of 100% pomelo sap.
Jy mag sampioene of tamatie in jou eier meng
Net sout en peper, moenie souse of botter, olie of aromat gebruik nie.
Die eiers kan enige manier gaargemaak word. Gebruik spray n cook
Jy mag jou koffietjie en teetjie drink, niks daarmee fout nie, hou dit net matig met suiker.

VRUGTE: Waatlemoen, Aarbeie, pynappl, pomelo, pawpaw, kiwi, pruime, appels, nectarine, sweet melon, mango (ek vra vreeslik omverskoning vir die taal, was n slegte hoesie wat dit veroorsaak het)
GROENTE: Groenbone, Broccoli, spinasie, kool, cauliflower, lemoen pampoentjie, soet rissies, baby marrow, brussel spruite, avos, komkommer, samioene, blaarslaai, tamaties, sprietuie, olywe, seldery
BROOD: Gebruik daardie harde bruin broodjie met die sade in...en berg hom in n yskas, hy hou lekker lank.
SUURLEMOENE: Koop n paar varses, druk uit of gooi skywe in vars water, dit help as mens sou honger word, maar jy behoort nie honger te word nie.
SELDERY, komkommer en avo... Ek sny seldery mooi en komkommer, en draai in foelie toe en sit in my yskas, dit hou sommer lank. Ek kon nooit seldery inkry nie, nou sny ek dit in blokkies, gooi sout en peper en asyn, en dis lekker EN SPEEL N BAIE BELANGRIKE ROL
EIERS: Die middag etes met eier, en spinasie raak soms erg, dan kan jy die spinasie met blaarslaai of tuna (in water) vervang.

So nou begin ek by dag 1 tot 7. Onthou ek sit nou nie ontbyt in nie, dis mos klaar genoem:
Begin dag1 altyd op n Maandag, dan werk dit lekker, ek duiwel pal af die pad af, rol oor n biltongtjie, stamp my toon teen n samoesatjie, sny my vinger met n krummelpap-dingetjie, verstuit my hand teen n braaibroodjie, maar gelukkig val ek nou nie weekliks of daagliks nie, net so nou en dan.

DAG1:MIDDAG
Vrugteslaai, soveel jy wil.
AAND:
Steak, sonder olie en souse, met tamaties, blaarslaai, seldery, komkommer en enige 2 groentes gebraai of gebak. Die porsie maak nie erg saak nie.

DAG2: MIDDAG
Koue hoender, slaai en n pomelo
AAND:
1 tot 2 eiers, gekook, gebrei, omelet, drogere toast (hoesie, verskoning) en n pomelo

DAG3: MIDDAG
1 tot 2 eiers (sien soos ontbyt of geroer of omelet, met pomelo
AAND:
TWEE tjoppies of een groot stukkie varkvleisie, seldery, komkommer en tamaties

DAG4: MIDDAG
Vrugteslaai soveel jy wil he
AAND:
Steak, tamaties, blaarslaai, seldery, komkommer, en 2 groentes

DAG5: MIDDAG
Eiers, spinasie en feta
AAND:
Vis, gebraai, gekook, gestoom... slaai, droge toast (slegte hoesie) en pomelo

DAG6: MIDDAG
1 tot 2 eiers en spinasie
AAND:
Groot steak, seldery, komkommer en tamaties

DAG7: MIDDAG:
Vrugteslaai soveel jy wil he
AAND:
Steak, tamatie, blaarslaai, seldery, komkommer en 2 groentes

Onthou dis n eetplan, nie n dieet nie.
En meet of weeg op Vrydae vir inspirasie....
« Last Edit: November 05, 2021, 12:50:08 PM by Antjie Patat »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Niksvreet
« Reply #21 on: November 05, 2021, 01:07:43 PM »
Dankie Antjie Patat.  Ek het dit baie geniet om die dieet eetplan te lees.  Jou sin vir humor is verfrissend en ek hoop die hoesie waai gou oor.   :icon_biggrin:


Moenie vir my sê "'n groot stuk steak nie", want ek eet sommer die hele bees op. 
As jy sê ek kan soveel vrugteslaai eet as wat ek wil dan gaan sit ek in Fruit Stop en begin eet.  (Dan kan ek gou weer inglip vir 'n tweede (hoesie) helping. 


Ek sal sorg dat ek nie honger word nie, want ek is suurgat suur0 genoeg sonder suurlemoene ook nog.  Ek sal dit koop en vir Hannes gee, maar met al my "eetplanne"  is die arme man al brandmaer.  (Weet nie hoeveel hy nog gaan verloor met hierdie nuwe heup nie.)


Ek lief die sadebrood en is baie dankbaar vir  kug-kug, 'n toastie.  (Jou hoesie het my aangesteek)  :angel7:


Ek sal 'n nuwe Onderwerp skep en jou eetplan daar ook ingooi, dan kan ons dalk 'n bespreking daaroor aanknoop as 'n onsekerheidjie insluip.  Dalk kan ons 'n spanpoging aanwend en kom  kug-kug brag met ons vorderings. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Antjie Patat

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 176
  • Gender: Female
  • Passievol Afrikaans!
Re: Niksvreet
« Reply #22 on: November 05, 2021, 01:18:29 PM »
HAHAHAHAHAHA ...ek werk in hoesbuie mos....so soms kan ek net nie gou genoeg by die regte woord kom nie... dan hoes ek hom gou uit

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Niksvreet
« Reply #23 on: November 05, 2021, 01:25:13 PM »
Daar het ek nou die hele eetplan geplaas en net voor ek dit pos toe spring dit weg.  Ek weet nie wat gaan met my neukenaar aan nie.  Die "cursor" wat 'n wyser in Afrikaans is, gaan speel heeltyd tussen die ander letters dan begin ek sommer daar tik.  Helpp!
Ek gaan nou weer probeer. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Niksvreet
« Reply #24 on: November 07, 2021, 10:59:48 PM »
Ek bere die ene vir myself :book1: