Versvriende, goeie mooiste môre vir julle!
Ek lees hoe iemand eenkeer gevra het hoekom sorg die ouers nie … en ek wonder wat het dit met jou, geseënde, te doen? Wat het dit met jou te doen as iemand swak is, as hy/sy hul oorgee aan die vergetelheid wat alkohol/dwelms glo bring, as iemand onder ‘n brug gaan inkruip omdat die seerkry van die lewe te veel geword het?
Maar ek weet wel dat dit alles met jou te doen het, as God vir jou genoeg gee: genoeg om te eet, elke naweek te braai en gereeld goeie restaurant te besoek; genoeg om te gaan vakansie waar en wanneer jy wil, ‘n goeie betrekking met ‘n topsalaris ens. En genoeg genade om die lewe se klappe te kan vat!
Sien jy kans om ook na die “verkeerde kant van die spoor”-plekke, na die “onderdorpe” of na die anderkant van die snelweg toe te gaan? Daar waar snotneuskindertjies met flenterhempies tussen sink’shacks’ rondspeel of waar huisies ingeryg agter skewe draadheinings staan. Weet jy dat daar tussen daardie huise silwerskoon erwe is, en blink vensters en vloere wat die lekkerte van Cobra oproep?
Sien jy kans om siek mense wat nie in ‘n staatshospitaal verwaarloos wil gaan doodgaan nie, tuis te gaan besoek en hulle ‘n bietjie sop te voer? Hulle te was en te help om bedsere te versorg, die sieke geselskap te hou sodat die versorger ‘n bietjie kans kan kry om uit te gaan iewers heen, dalk met kontant uit jou sak om vir haar iets besonders te koop …
Help jy ander wat dit nie breed het nie, sonder dat jou vriende, die kerk of koerante daarvan weet … sonder dat jou een hand weet wat jou ander hand doen? Nie net met donasies of vet eft-oorplasings na hulp-organisasies nie, maar loop jy saam met die mense om kospakkies uit te deel … en die kans aan te gryp om iemand van Jesus se liefde te vertel? Het jy al op ‘n sypaadjie langs ‘n moedelose , jou naaste, gesit en slap tjips eet terwyl jy hom vertel hoe Christus sy lewe vir hom gegee het, sodat hy gered kan word? Onthou, hy het dae laas gebad of hare gekam en sy klere stink naar van rook en sweet.
Want Jesus het gesê: Voorwaar Ek sê vir julle, vir sover julle dit gedoen het aan een van die geringstes van hierdie broeders van My, het julle dit aan My gedoen. (Matt 25:40)
Daar anderkant die spoor is mense wat baie ryker is as jy, mense wat God ken. Hulle ken Christus en het al sy diepste Liefde beleef. In hulle harte leef die Geilige Gees vol barmhartigheid. Ek het een Sondagoggend na kerk, in ‘n armste deel buitekant Bloemfontein, saam met mamma’s gebid. Nee, ek het geluister en hulle het gebid en ek het skaamverleë huis toe gegaan en in trane op my knieë gaan soek na God se stem. En Hom gevra om my geloof ook so te versterk.
En wanneer ek by my werk sukkel en ek voel ‘n hand op my skouer, weet ek God het een van die mense om my, gestuur om my te bemoedig en my te herinner dat Hy saam met ons daar is.
Dankie, ons Vader wat in die Hemel is, dat U ons elke dag krag gee om die klappe wat hierdie lewe so graag uitdeel, te kan dra. Help ons en lei ons om vandag, en hierdie week, voldag in U teenwoordigheid te bly.
Amen amen Here.
©adéle theron