my internet verskaffer is Breedenet hier op worcester.
dis 'n wireless koppeling, vang dit met radioseine op. dis braodband, maar is duur, veral vir ons wanneer die kinders ook tuis is en baie musiek aflaai en you tube kyk. ons is al by 10 gig verby die maand. ek gaan van vlg maand i uncapped opsie neem teen R265 per maand ( waar dt nou maklik R1000) per maand is maar die uncapped is 10x stadiger as die een wat ek nou het maar steeds vinniger as adsl lyn. help nie ek het adsl nie want die lyne is gesteel, van die bure wat adsl het kan nie nou internet kry nie.
vir die foon moet ek 'n opvanger - sender koop en kry een foon by, en dit kos R700 en vir R350 kan ek nog 'n foon kry. die opvanger sender prop ek by die internet in voor die rekenaar, dus kan die rekenaar af wees die ontvanger kry steeds sy sein. die 2 fone is draadloos, dus kan ek rondstap in die huis en buite. as die opvanger sender teen die venster staan kan ek so 130 meter van die huis af nog opvang.
jy kry ook i tafel model foon soos telkom foon maar dan is hy vas op jou lessenaar, dalk meer vir besighede.
ons het 2 los fone geneem, die sender staan in die middel van die huis met 15 meter lang kabel oor die plafon na die internet koppeling. die een foon is in my kantoor en ander een in die kombuis.
as jy die foon iewers neer gesit het en vergeet het druk jy op die ontvanger - sender 'n knoppie en die foon lui tot jy die knoppie weer druk, dus kan jy hom gaan soek en hy lui heeltyd.
ek sal die papier met kostes moet soek om dit hier te plaas, nie te duur. die internet gebruik is ook nie so erg nie, 4000 minute is omtrent 1 gig.
ons het op die oomblik i nommer wat baie lekker is maar ek wil maar ons ou telkom nommer oorplaas want almal ken die ou nr.
as Antionette ( ja die i moet voor die o wees) op die foon praat kan ek ook bel, hy kan 2 oproepe op een nommer gelyk hanteer. dan kan jy ook ses nommers op 1 stelsel laai en jy kan 6 fone op een stelsel gebruik.
die huur van die diens is R65 per maand dan betaal jy jou oproep koste en die bandwydte wat jy gebruik op die net.
ons het die diens nou vir een maand proef tyd, moet wel vir die oproepe betaal maar kan die toestel terug gee as ons wil. maar ek dink dit het gekom om te bly, telkom raak agter hier en klink hulle wil nie meer die lyne vervang nie.
die foon klink vir my wat effe doof is duideliker as telkom fone maar sommige mense aan die nader kant sê hulle hoor 'n gekrap op die lyn.
ek het die koste se papier iewers op die deurmekaar lessenaar gesit sal dit kan plaas wanneer ek dit kry.
een nadeel nie verniet oproepe na ure soos telkom so closer opsie gee.
oproepe is goedkoper soos ek dit uitgewerk het, selfs goedkoper van die foon na selfoon as van selfoon na selfoon.
kos effens duurder vir van telkom na die foon. kan kies per minuut wat elke 30 sekondes registreer of per sekonde tarief. ek het per minuut gekies.