Hierdie woordoes was ook lankal bewaar vanuit die wandelinge deur julle woeste erwe:
werelde weg:
ek voel so af vandag soos 'n sak nat patats ...
hang net aan 'n tak lepatolis as jy elke pot met sy deksel gaan oop maak sal jy sien dat die appel nie ver van die boom val nie.
aartjie na sy skroefie ...?
'n halwe paas eier is beter as 'n leë dop ...
as hy met die bybel onder die arm loop, loop hy gewoonlik met die duiwel in die gat...
as jy in 'n glas kas woon kan jy nie ruite stukkend gooi nie ...
as jy 'n koek met bitterheid in jou binneste bak, sal dit bitter smaak ...
as die dood aanboord kom dan raak die sakke leeg ...
amper soos die een: as die armmoede by die voordeur inkom loop die vrou uit by die agterdeur ...
Juenka:
Ek is so arm ek kan nie eers voer vir my nagmerries koop nie.
As my nagmerries my gevoer het was ek lankal besig met 'n baie lang tronkstraf.
Meng jou met die varke en die muslims gaan jou nie opvreet nie.
Bloubefoeterd:
'n Paar idiome vir moderne afrikaans:
Iemand is so lusteloos soos 'n nat post toastie.
Iemand is so stadig soos 'n slak oor superglue
Iemand is so bedrieglik stadig dat jy voor hom in die grond vas tackle
Lorraine:
"Waar was Jan se kop toe hy so gejaag het?" en dan sal iemand sê, "Hy het seker kopverloor"
Lepinotus Patruelis:
En hier word ons sowaar met 'n houtlepel oor die vingers getik omdat ons die onderwerp so wyd soos die Heer se ganade maak. Dis 'n riem om die hart om te sien hoe mense wat ons van geen adamskant af ken nie ook met hulle taaltrots op die mou loop.
Ons kan nie ons brood aan albei kante gebotter hê nie, dus kies baie van ons om die smalle weg te bewandel in ons taalgebruik.
'n Goeie begrip het 'n halwe woord nodig.
Ons het Evas ook op die forum...
Ons moet geen steen onaangeroer laat om die taal wat ons aan moedersknie geleer het, te bevorder nie.
Lepi het nou net 'n sappige skilfertjie in sy twee voorpote gehad en probeer eet! Nou is die skilfer skoon suur!
Piet Magriet:
Het ek nou die klok hoor tingel en weet nie waar hang die bel nie? Sover ek weet hang die klok aan die stingel en die stingel aan die piepa wat aan die doedelsak hang.
Die pad na die hel is geplavei met goeie bedoelings.
niks met 'n te vooraan is goed nie, behalwe tevrede en te perd!
Diamantjie:
Elke voël sing soos hy gebek is, maar miskien moet daai ou ‘n noot laer sing.
Hy dink hy’s kaas en hy’s nog nie eers dikmelk nie. Om alles te kroon is hy so kort en dik soos ‘n petrolblik.
Vir wie probeer hy ‘n rat voor die oë draai? Ek is mos ouer as twaalf! Wel, miskien nie baie nie, maar ek is darem nie so groen dat ‘n koei my nie sal vreet nie.