Author Topic: Eet sop vir 'n voorgereg  (Read 5050 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Eet sop vir 'n voorgereg
« on: September 11, 2015, 02:52:21 PM »
Studies het bewys dat mense wat sop as 'n voorgereg eet, verminder hul kilojoule-inname met 20%.

Hierdie laaste week het ek "voorbereiding" gedoen om volgende week volstoom met 'n dieet te begin.
Die hartstigtingssop het 'n plek in die vrieskas gekry.  Elke aand haal ek 'n houertjie uit en plaas dit in die yskas vir die volgende dag. 

Wanneer 'n mens met 'n dieet begin verloor jy gewoonlik baie water.  Hierdie week het ek baie van die items op die "metabolisme" lys ge-eet en begin water drink (yskoud).  Geen koolhidrate, (suiker ingesluit) of "elkehol" nie. 
Die sop het ek ge-eet voor my maaltye.  Vanoggend was ek drie kilo's ligter. 

Kom ons kyk wat werk!  Wie wil saam speel?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #1 on: September 11, 2015, 11:47:44 PM »
Dit maak helemal sin! Die voorgereg gaan sorg dat jy alreeds 'n gaatjie gevul het met ietsie gesonds. Dus gaan ons minder eet wat op die bord is. As ek nou daardie elmboog-oefeninge en die glas in die kas los gaan ek nog minder kilojoeltjies inkry. Die chinese het 'n wonderlike raad wat ek en Outop diekant getrou probeer volg. Direk na ete drink jy 'n warm drankie soos green tea. Niks kouds nie, dit laat die vet stol sover dit die pad na buite begin in jou binneste vertel hulle. Ek speel saam jou hoor  :headbang:

*as jy daai houertjie wat jy vir more bere gebruik gaan dit nog vinniger werk hehehe.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #2 on: September 12, 2015, 10:07:07 AM »
Hie-hie, ek stop reeds my maag so vol!   :icon_biggrin:

Ek het nou my elmboog-oegening heeltemal gestaak. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #3 on: September 18, 2015, 09:24:54 PM »
Ons sal dit beslis ook moet staak as ons die skaal wil beindruk lol  :bootyshake:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #4 on: October 01, 2015, 09:25:22 AM »
Een groot probleem wat ons het is al die raat wat so teenstrydig is.  Sommige bronne beweer dat jy vir 30 minute na ete niks mag drink nie omdat dit die verteringsappe verdun.  Wat nou?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #5 on: October 01, 2015, 11:44:45 AM »
Nuger en sy nefie alleen weet wat nou PM, maar ons probeer en sal weldra sien of dit foefie is en of daar waarheid in steek  :bootyshake:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eet sop vir 'n voorgereg
« Reply #6 on: October 02, 2015, 12:45:36 PM »
Oudste gaan gereeld Sjina toe, en hy seg dat die mense daar voor en na etes louwarm water drink.  Hulle is almal so klein en fyn.  Dalk werk dit.  Hulle eet ook baie rys en baie min vleis.
Om te weet is om te verstaan.