So waar julle. Die wat die oorsaak van al die ellende is, is die wat bakhand by n robot staan, terwyl jy hom n randjie of n eet dingetjie gee, bewerk hy die draai-rigting van die dolk in jou rug.
Die kyke deesdae na die lootery hier by ons, die kyke uit die oog van die moordenaar, die verwoester, die een wat hom die reg los gedans het by n opstoker en propaganga byeenkoms, dis hy met sy kyke, wat die vuurhoutjie trek....
Vra ek op my kniee asseblief vergewe my, dan sien ek die vlamme en voel die hitte teen my wange gloei...
Meraai, om te dink die klonge of 'klonkies' moet eers rus oor hulle so vuurslaan... die herinneringe van ons beesplaas wat afgebrand het jare toet, en later die vreeslike brande in die plantasies van die bosbou plase.... dis nooit iets wat maklik oor jou lippe kom nie...
Sê my pa destyds, die elemente is iets wat jy respek voor moet hê my kind. Vuur, water, wind, sneeu, son... moet nooit moeder natuur kwaad maak nie.
Jy maak ook nie kinders kwaad nie....as jy hom moet foeter, dan foeter jy vir hom dat hy weet hy is gefoeter, anders maak jy hom kwaad...
n Kind wat kwaad is, verwoes alles, ook respek.
Ons speel wegkruipertjie, en soms is dit beter om langer in die donker weg te kruip, want die realiteit is soms n monster.
Maar ons is Afrikaners, en wat is ons beste karakter-trekke? Ons bou op en ons kyk op en ons beur voort.
En ons humorsin is die beste ter wêreld! Kyk nou maar vir "my f#k Marileze"... en dis maar n baaisiekel.
Ons is nou uit in die son, soek die forum se goeie geselsskap en kuier te lekker