Jy Elle, ook al die ander skrywers wat deel was van die boek, of wie se werk in die boek is, kry die boek teen kosprys. Dit is R380.00 per boek en julle kan soveel bestel as wat julle wil teen daardie prys en julle betaal jul eie posgeld.
Dit geld ook vir mense wat toestemming verleen het, wie se werk ek as agtergrond gebruik het.
Ek verkoop my boeke teen R450.00 per boek. Julle kan julle boeke op jul webtuistes adverteer teen die prys wat julle voel goed is vir julle.
As julle later nog boeke wil bestel, hef ek R50.00 per bestelling. Dit sal my kostes dek om nog boeke te laat druk, af te haal en te versend. Julle sal nog steeds die posgeld self moet betaal.
My oudste, Gerhard, woon in Centurion, langs Zwarkop gholfbaan langs die R101 of die "ou Johannesburg/Pretoria" pad. Ek sal boeke by hom los vir mense wat dit daar wil afhaal. Alternatief sal ek dit direk aan daardie persoon pos.
Ons moet met mekaar praat. As julle weet van iemand wat teen die tyd wat die boeke gereed sal wees, in julle rigting ry, kan ons altyd 'n "geleentheid" af soebat.
Ons kan dalk ook 'n bestemming in die Kaap kies, waar al die boeke kan land, (vir die ouens wat in die Kaap woon) om sodoende kostes te spaar.
Bring voorstelle asseblief.
Die bankbesonderhede is nog presies dieselfde en dit is op die forum. Ek gaan dit gou haal en hier kom plaas.
Die bankbesonderhede van die Forum is soos volg:
Die Afr Forum
Capitec Bank
Tak 470010
Rekeningnommer: 1259004501
Gebruik jou gebruikersnaam op die forum as verwyssing.