Ek sal graag wil weet of daar enige iemand is wat na onderonsies met ligte beroertes a.g.v klein bloedklontjies, permanente skade aan hulle sig ondervind het?
Die houtvloere in ons pandok het die mooiste kwaste in maar die goed 'bespring' my gereeld en ek ruk myself uit lit uit. Soms spring bome ook voor my in as ons ry en ek belowe hand op die tikkertjie, die uwe is so nugter as die boom wat spring. Outop is doodseker ek gaan hom nog 'n hartaanval besorg soos ek koes en keer vir niks.
Eers gedink dat dit 'n suurstof tekort is soos die spinnekoppie met rugby kouse lol maar ek ry en bestuur altyd met geleende asems.
My oë sien bedags rooi strepe oor al wat aankomende motor is aan hulle linkerkant - van waar die ligte is tot bo-oor die dak waar dit dan verdwyn.
Dit is 'n hinderlike neonrooi en saans het aankomende verkeer se witligte elkeen 'n neonrooi kruis in wat strek tot by die voorruit. Omdat ek sukkel met dubbel visie wanneer my oogspiere moeg word weerkaats hierdie verwronge ligte op die pad ook.
Nog iets wat ongelooflik hinderlik is dat my oë saans ook die rooi reghoekige vorm in die wit paaltjies wat aan ons linkerkant van paaie geplant is, in drie verdeel en die heelboonste dele lyk soos driehoekies. Daar is donker strepe tussen die drie rooi dele met hulle 'dakkies'. Soos wat ons naderkom aan die paaltjies smelt die drie weer saam.
Ek het my oë laat toets na die laaste TIA en die arts het gese dat die probleem in die brein self is en nie in die oë nie. As hy 'n bril sou maak, sal dit dieselfde sterkte wees as my leesbrille wat nader aan vergrootglase is. Die motors/vragmotors wat blouerige ligte het, het slegs 'n klein rooi kolletjie in die middel van elke lig.
Bestuur is soms werklik 'n nagmerrie maar ek moet ook eerlik wees, dit is 'n dubbele blessing as jy na die sterre kyk