Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 234223 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Wysgeer
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #615 on: October 07, 2021, 04:28:00 AM »
 :book1: Hierdie bydrae het omtrent so lywig geword as die uwe haarself  :icon_biggrin: Maar vanoggend se plasing is die einde van die laaste hoofstuk in hierdie biografie van skeet en kwaal. Ek het na nege lange lange jare besef dit is tyd vir halt roep met my soektog na antwoorde en oorspronge. Die gewag op uitslae en soeke na antwoorde knak ons almal se kniege keer op keer.

Die afgelope lang naweek was ons by die kinders op die Goue Kus en was dit die eerste keer na die nuwe uitslae dat ons hulle vrae probeer beantwoord het. Ek glo nie ek sal ons seun se gesig in die spieel ooit vergeet toe hy van agter die stuur vir ons vra "Do we have a time frame mum?" en Outop strak antwoord: "No time frame."

Ek het net gese dat nie een van ons dit het nie. Daar is 'n tyd om gebore te word en jou lewensstrepie hou nie vir ewig aan nie. Vanoggend het die uwe besluit dit is tyd om te aanvaar en net aan te gaan. Antwoorde daal nie letterlik uit die hemel neer nie en ek grawe gate in my geloof op soek na antwoorde wat nie daar is nie. 

Elkeen dra sy of haar kruis en ek is uit Genade bevoegd gevind om myne te kan dra en nou blymoedig te aanvaar.
Sela.
 :book1: :icon_salut:
« Last Edit: October 31, 2021, 11:52:10 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Naas

• Global Moderator
  • Hardebaard
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
« Reply #616 on: October 07, 2021, 06:33:38 AM »
Ta Raatjie, ek het nou hier gelees, gesluk, weer gelees, weer gesluk maar deur die wyse woorde besef hier ry 'n figuurlike ridder op' n wit perd heldhaftig die toekoms in. Die pad onbekend, die bestemming is nie belangrik nie, die veldslae tussen nou en daar sal gewen word. Dieselfde ridder kon langs die pad gaan sit het en oorgegee het.
Ta Raaitjie bly my held en na aan my hart.
Ek weet jy en ek gaan dit wat vir ons oorbly met oorgawe geniet.

:icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #617 on: October 07, 2021, 08:18:05 AM »
En nou sluk ek swaar Naas. Ons gaan die dinge wat kniege wil knak, bloots en in oorgawe uitry. Dit is verseker!  :hello2: :love7: :notworthy:

Offline Assie

• Regular Members
  • Snuiter
« Reply #618 on: October 07, 2021, 10:54:50 AM »
Oupa se ons toekoms is soos die plaaspad.
Party plekke is die middelmannetjie so hoog dat die gras ons onderstelle skoonvee en die klippe ons holle skraap. Party plekke is die pad gelyk, party plekke is daar sand dan val ons vas of ons stamp ons onderstelle des moers in die potholes. Maar dis alles die moeite werd want by die opstal wag gasvryheid en 'n vars koppie moer.

:mumum:

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #619 on: October 07, 2021, 11:34:17 PM »
((((((Assie en haar Oupa))))))  :toothy4: :love7:

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #620 on: October 15, 2021, 06:42:43 AM »
Ek stem saam met Naas.  Ook ek lig my hoed en knak my knieg.  Dit is tog so dat dit wat 'n mens nie kan verander nie moet jy aanvaar.  Jy doen dit so moedig Raaitjie.   :hello2: :love7:

Om te weet is om te verstaan.