Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 288968 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #390 on: May 27, 2018, 11:44:30 AM »
Whawoa, dit is een ding wat die floeksteen nie by jou kon steel nie, en dit is die pragwoorde wat jy soos 12 osse voor 'n wa inspan.
Goed gedoen!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #391 on: May 31, 2018, 06:06:23 AM »
Stywe drukkie vir julle Adele & PM  :love7:

Die volgende onderwerp is een van die sondebokke rondom die slaapprobleem soos in vorige plasing uiteengesit:

Hallusinasies en ernstige siekte toestande.

Daar is een aaklige newe effek van PH en hartritme versteurings waaroor bitter min pasiënte die moed gaan openbaar om te erken dat hulle probleme ondervind met hallusinasies a.g.v die onvermoë van 'n reeds ooreisde hart om te voldoen aan die liggaam se voortdurende suurstofbehoeftes.

'n Reeds ontwrigte slaappatroon a.g.v jou kroniese siekte plus die vrees vir watter beelde jou gaan teister, ontaard in nog 'n bose kringloop wat ek nie eers kan begin beskryf nie. Gewoonlik gaan dit gepaard met of die wakker word of net aan die slaap raak. 

Ek wil graag inligting deel oor hierdie onderwerp vanuit FDA verslae waarin dit blyk dat 'n verhoogde persentasie pasiënte in die ouderdomsgroep 60+ val en die meerderheidsgeslag wat geraak word,  is vroulik.

Pulmonary hypertension and Hallucination - from FDA reports

Hallucination is found among people with Pulmonary hypertension, especially for people who are female, 60+ old. 47 people who have Pulmonary Hypertension and Hallucination are studied.

Gender of people who have Pulmonary Hypertension and experience Hallucination *:
 female: 87.23 %
 male: 12.77 %

Age of people who have Pulmonary Hypertension and experience Hallucination *:
 0-1: 0.0 %
 2-9: 0.0 %
 10-19: 6.98 %
 20-29: 0.0 %
 30-39: 0.0 %
 40-49: 11.63 %
 50-59: 20.93 %
 60+: 60.47 %

Arrhythmia and Hallucination
84 people who have Arrhythmia and Hallucination are studied and is updated regularly.     

Hallucination is found among people with Arrhythmia, especially for people who are female, 60+ old, take medication Digoxin and have High blood pressure.

Gender of people who have Arrhythmia and experience Hallucination *:
 female: 61.73 %
 male: 38.27 %

Age of people who have Arrhythmia and experience Hallucination *:
 0-1: 0.0 %
 2-9: 0.0 %
 10-19: 1.47 %
 20-29: 2.94 %
 30-39: 2.94 %
 40-49: 8.82 %
 50-59: 23.53 %
 60+: 60.29 %

There is a difference between hallucinations and delusion
Liang-Hai Sie, Retired general internist, former intensive care physician het dit pragtig verduidelik:

Delusion is about an erroneous idea, not matching reality.

Hallucination is about sensing (hearing, seeing, smelling, feeling, tasting) something that isn’t there.

Visual hallucinations can include; Organ failure- build up of toxins, lack of oxygen caused by failing a cardiovascular system (heart, lungs, delivery of oxygenated blood to body organs).


Bronne:
https://www.ehealthme.com/cs/pulmonary-hypertension/hallucination/
https://www.ehealthme.com/cs/arrhythmia/hallucination/
http://mccardio.com/handler.cfm?event=practice,template&cpid=3570
https://www.healthcentral.com/article/what-causes-visual-hallucinations

Toestemming op die skakels oor PH en hartritme afwykings met hallusinasies word verleen sodat pasiënte die verslag mag druk:
Print a copy of the study and bring it to your health teams to ensure drug risks and benefits are fully discussed and understood.
« Last Edit: June 05, 2018, 01:01:13 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #392 on: June 05, 2018, 12:46:44 AM »
Nuwe hoop vir Groep 2 PH pasiënte met linkerhartsiektes :notworthy: :icon_salut:

'n Nuwe fase 2-studie van Tenax Therapeutic na 'levosimendan' as 'n terapie vir pulmonale hipertensie (PH) wat verband hou met hartversaking en die behoud van die linker ventrikulêre uitset (PH-HFpEF) - 'n tipe PH a.g.v linkerhartsiektes, sal binnekort begin om deelnemers te werf het die maatskappy aangekondig.

Pasiënte met hierdie vorm van PH het geen goedgekeurde terapieë vir hul toestand nie.

Alhoewel verskeie pulmonale arteriële hipertensie (PAH) behandelings ondersoek is, was daar geen bewyse gevind dat dit effektief is nie. Die voorkoms van PH-HFpEF in die VSA oorskry na beraming meer as 1.5 miljoen pasiënte' 

"Hierdie PH pasiënte het verhoogde sterftes en morbiditeit, sowel as verminderde oefeningskapasiteit en lewensgehalte" het Jebsen bygevoeg. "As levosimendan hul hemodinamiese funksie kan verhoog, kan die verbeterings in hul lewenskwaliteit betekenisvol wees."

Dit kan ook beskermende effekte hê deur die las op hartspierselle te verlig.

Bron: https://pulmonaryhypertensionnews.com/2018/06/04/phase-2-trial-of-levosimendan-in-ph-related-to-left-heart-disease-to-begin-enrolling/?utm_source=PH&utm_campaign=c2275b2a4c-RSS_MONDAY_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_fd7f2e1d35-c2275b2a4c-71349741

 :crybaby2: Up to now, treatment remains focused on the underlying LHD and despite initial enthusiasm for PH-specific therapies, most studies have been disappointing and their routine clinical use cannot be recommended. More work is urgently needed to better understand the pathophysiology underlying this disease and to develop effective therapeutic strategies.
« Last Edit: June 05, 2018, 01:05:14 AM by Meraai vannie Baai »

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #393 on: June 05, 2018, 08:46:23 AM »
 :read2: ek dink ek sou lankal moed opgegee het tov hierdie sluimer-geheime-soekend-na-verstaan siekte. Raaitjie, so gebruik God jou om baie ander bietjie hoop te gee
 :love7:  :love7: 
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #394 on: June 11, 2018, 12:49:13 AM »


Daar is gedurig dinge in elkeen van ons se lewe wat aanpassing verg. Op die pad van hulle wat kennis gemaak het met 'n kroniese toestand wat jou energie en asem steel is dit dan ook gewis deel van die pakket vir 'n nuwe normaal en het jy nodig om buite die boks te dink sodat jy nog die klein vreugdetjies kan geniet. Een van die wonderlikste hulpmiddels vir my as ouma wat 'n wakende ogie moet hou, was 'n matras  :icon_biggrin:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #395 on: June 11, 2018, 05:36:29 AM »
Hierdie lyne van jou het  vir my soveel persoonlike betekenis:  "Ons dra elkeen 'n kruis na diagnose van kroniese toestande en soms is die graffiti daarop eers verstaanbaar wanneer ons die simptome een vir een probeer baas raak" 

My stryd met Lupus plaas my in 'n appelmandjie van verstaan wat in die peermandjie aangaan.  Lupus is ook 'n siekte waarvan min mense bewus is.  Soos in jou geval, is daar nie daaglikse sigbare simptome nie, en kan ander nie jou daaglikse stryd verstaan nie. 

Ek moet myself tog net sover bring en 'n topic begin hieroor, en my pad daarmee.  Maar ek dink dit is moeiilik om eers te begin.  Soos met die boek wat halfpad is oor my ander stryd.  Dis of die skryf daarvan my in 'n donker plek plaas. Maar dis dalk net deurdruk.  Om die rowe vir eenmaal en klaar af te trek, al is dit pynlik
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #396 on: June 11, 2018, 07:35:39 AM »
Dit was vir my 'n verligting toe ek begin deel oor dit wat op ons pad gekom het mater. Ek glo dat jy op die regte tyd die woorde sal vind om jou kruis te deel met ons en ander. Dink aan jou wat in die proses is om die rowe vir een en altyd af te trek. Letsels is altyd daar om ons te laat onthou van die pad wat ons gestap het - 'n pad waar jy sterker anderkant uitgekom het!
:love7: :notworthy:

We share because we care.
« Last Edit: June 11, 2018, 09:24:52 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #397 on: June 20, 2018, 05:26:49 AM »
Ek is mal oor die uitdrukking, we share because we care.  Hoe pragtig is dit!


Toe Hannes gediagnoseer is met kolonkanker het ek gedink dit is die einde van die wêreld.  Ek het hoog en laag gesoek na inligting.  Dit sal wonderlik wees as jy, Anastasia, kans sien om jou ervarings met ons te deel.  Inligting is van uiterste belang. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #398 on: July 11, 2018, 11:06:19 PM »
'n Bietjie 02 humor vandag. As ons gaan stap, sleep Outoppie gewoonlik die geleende asems. Sy gewone opmerking na ons gestop het om ietsie moois te beloer is gewoonlik 'kom Fifi...' en gee die pypie so pluk en dan moet ek my steps ken om by te hou  :icon_biggrin:




 :icon_scratch:



 :hello2: :notworthy:  :icon_salut:

« Last Edit: July 15, 2018, 10:54:24 PM by Meraai vannie Baai »

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #399 on: July 12, 2018, 02:41:07 PM »
 :love7:    :love7:     :love7:   
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #400 on: July 23, 2018, 01:18:21 PM »
Dag Fifi, hoop dit gaan goed vanoggend!   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #401 on: July 23, 2018, 11:07:24 PM »
Woef-woef...

Ek blaf soms in paaiemente maar dit gaan goed met Fifi dankie mater  :icon_biggrin:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #402 on: July 24, 2018, 02:15:25 PM »
Lekker lag ek nou!  Jou sin vir humor is pragtig matertjie.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #403 on: August 03, 2018, 12:06:09 AM »
Jy mag maar lekker lag liefste PM. Ek lag met graagte saam want optimisme is die beste gratis 'doepa' vir emosionele welsyn.  Navorsing het die invloed van postiewe uitkyk op die lewe, ondersoek in 'n studie om die rol van 'Lewenstevredenheid en Optimisme' te bepaal by pasiënte met PH - Ek wil graag 'n gedeelte daaruit deel vanoggend.

"Depressie en Angs by Pasiënte met Pulmonale Hipertensie".

Navorsers in Spanje het 'n studie gedoen om vas te stel of die vlakke van lewensbevrediging en optimistiese uitkyk help om simptome van depressie en angs wat in 'n groep PH pasiënte voorgekom het, te verduidelik.

Hulle het bevind dat PH pasiënte baie hoër vlakke van angs as depressie gehad het, en dat simptome van angs beduidend voorspelbaar was vir die kwaliteit van lewe, meer as die erns van die siekte!

Hierdie resultate dui daarop dat emosionele welstand van mense met PH, veral met betrekking tot die vlakke van angs en depressie, beter verduidelik kan word deur die pasiënt se lewensomstandighede in ag te neem en nie die erns van hul siekte alleen nie, aangesien dit die gevolge van pulmonale hipertensie kan reguleer/moduleer," het die navorsers bevind.

En hulle het beklemtoon dat "die hoër voorkoms in hierdie monster van klinies-betekenisvolle simptome van angs, in vergelyking met depressie, daarop dui dat gevoelens van vrees en onsekerheid spesiale aandag onder pasiënte met pulmonale hipertensie vereis."

Bron:
https://pulmonaryhypertensionnews.com/2018/08/02/emotional-well-being-of-pulmonary-hypertension-patients-not-set-by-ph-severity-study-says/?utm_medium=desktop-push-notification&utm_source=Notifications&utm_campaign=OneSignal

Vir die ouens wat meer wil lees oor wat angs/spanning in ons liggaam veroorsaak:
http://forum.afrikaanseforum.co.za/index.php?topic=4266.msg28685;topicseen#msg28685


« Last Edit: August 13, 2018, 03:16:39 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #404 on: August 03, 2018, 04:48:57 PM »
Ek stem.  Om vir jouself te kan lag is ook 'n gawe.  Dankie tog vir laggies. 
Om te weet is om te verstaan.