Goed vir jou Fransi.
Ek het maar net gewonder, (toe gaan die son onder
) ek het ook al by 'n ander forum aangesluit met die doel om aktief te wees, maar daar sit ek toe weke en wag en niemand gesels met my nie. (Ook nie met mekaar nie)
As iets fout gaan (of ek dink daar is fout) dan steek ek altyd eerste hand in eie boesem om seker te maak ek self is nie die oorsaak nie.
So het ek al 'n paar boodskappies gestuur maar net drie briefies terug ontvang wat sê hulle is net toegegooi onder ander verplingtinge. Dit kan ek verstaan.
Die laaste ses weke het ek self baie gesukkel met swak seine, dit verstaan ek ook.
Ek sit dikwels en wonder of die ouens nie verveeld raak met die onderwerpe nie, maar die teendeel is ook van toepassing. Hoekom begin hulle nie onderwerpe wat hulle graag wil bespreek nie.
'n Mens se gemoedstoestand het dalk ook baie daarmee te doen. Ons weet almal as die "storms" in die Ooste opsteek vlug die muse Westekant toe, raak verdwaald en kom nie maklik terug nie.
Dalk kan iemand aan nog 'n rede dink oor hoekom mense lid wil wees van 'n forum, maar nooit deelneem nie.