Donderdag het ek besluit ek moet slag weer onder water asemhaal. Bespreek toe vir my en my pel Peet plek op 'n boot na bg plek vir vandag ( saterdag) half 12.
Gister oggend vroeg ( Vrydag) bel CC my en vra of ek kan kom help want die een dam se uitloop pyp lewer te min water.
ek gaan halp toe, eers oggend duik om te kyk wat fout is en sien die gatajies is verstop van alge wat dit toegroei. Die middag het ek die 160 mm pyp so meter van die voorpunt af, gaan afsaag en uitgeneem kant toe. maak toe die pyp onder water met 'n stok en borsel skoon en gaan las weer die pyp. my duim nael ook nog met die klip raak geslaan toe ek di epyp weer inslaan in die las in.
2 uur lank onder water gewees. het toe gewonder of dit nie sommer sou opmaak vir vandag se duik nie maar ek besluit daar moet steeds geduik word.
Maak toe so, ry somerset wes toe en laat my silinders vol maak en ry toe na die hawe van waar ons uit vaar.
die see wat koel, 15 C en die sig was nie wats wonders nie. seker so 5 meter sig, voel my ek het gister in die dam beter sig gehad, maar in elk geval duik si altyd lekker.
Ek het ook to ekans gehad om my "nuwe"canon G 12 met sy ikelite omhulsul te beproef.
hier is paar van die fotos wat ek geneem het.
nudibranch....soort van naak slak
honeycomcoral
red sea fan
anemoon
nog 'n nudibranch
nog i anemoon
'n redelik groot rooiaas kop met sy 2 punte wat so on die lug opstaan en 'n seester wat soos 'n hand om dit vat....
min dierlewe gesien, meestal so paar krappe.
klaarmaak tyd na 45 minute