Daar is so baie soorte varings. Party tuiniers sweer dat "cycad mix" uitstekend werk vir boomvarings in die tuin.
My "pot-varings" kry een maal 'n jaar 'n nuwe pot wat effens groter is met vars varing-potgrond.
Ek maak al my teesakkies bymekaar, breek die sakkie oop en gooi die teeblare langs die varing op die grond.
Varings hou van vloeibare kos, dit absorbeer vinnig en maklik. Daar is 'n "fish emulsion" op die mark. Gebruik dit soos op die bottel aangetoon. Dit stink 'n barshou, maar dit is goed. So een keer in drie maande kry al my potplante daarvan.
As jy nie die varing wil uitplant nie, kan jy net so 5cm organiese kompos in die pot plaas. Net een keer per jaar behoort genoeg te wees.
Soms is geel blare 'n teken van te veel kos. Varings hou van suurgrond. Peat moss is goed. Gooi so 'n bietjie oor die kompos.
Sorg dat varings een keer per week goed deurnat gemaak word. Verder kan 'n mens dit twee keer per week "sproei" met louwater as die atmosfeer warm is. Spuit die sproeier in die lug bokant die varing dat dit daarop reën.
Enige plant haat eensaamheid. Plante wil maatjies hê om mee saam te kuier.
Die bier word gewoonlik in 'n pierinkie langs die varing se stam, in die pot geplaas, om slakke te bekamp. Sodra jy 'n slak of twee gevang het moet die pierinkie met nuwe bier volgemaak word.
Ek het nog nie gehoor van bier direk vir die plant gee nie.
Praat met jou plante. Hulle het die liefde nodig.
Mense praat van "groenvingers" en dit is maar net kennis. "Googel" is die beste hulpmiddel.
Nou onthou ek hierdie gratis e-boek en dit is 'n wenner.
http://www.gutenberg.org/files/11365/11365-h/11365-h.htm#adder