Ai Naas - ons almal rooi die bootjie - foute gemaak, pad uitgerol en trane het slote gerol ...
maar dit beteken nie omdat die begin verkeerd uitgerol is, dat die einde nie verby awesome kan wees nie ...
dis soos koekbak ... met het gesien met Theo se verjaarsdag cup-cakes - was alles behalwe wat ons beplan het ...
verkeerd begin rol ... toe sweat ons hond uit bos uit - op ou ende was dit steeds pragtig (heel anders as beplan) en almal het dit geniet ...
ek kyk nie terug op my foute nie - dit was my skoolgeld ...
ek wonder nie oor die pad waarop ek draf na waar nie ... dis more se dinge
ek voel net in nou ... en neem elke oomblik soos hy kom en laat toe dat dit vorm neem vir more ...
soms huil ek
soms lag ek
baie keer kruip ek weg
baie keer loop ek weg
ons almal doen so ... elkeen op sy eie manier
en karing gaan ek nou nie karing nie ... ek wil ook soms net uitlos wees ...
maar as jy ooit net 'n koffie wil drink ... of net somer net wees ...
dan is ek en Andre hier vir jou ...
(sien hier onder wou ek net die boodksap quote en toe bevind ek my in edit - blond undercover weer vandag sien ek
(toe edit ek ipv quote ha ha - ek maak gou reg )
Een van my skoolvriende het gese "Life is a bitch... and then you die."
Na ek gistraand met PM gepraat het het ek weer besef dat sommige van mens se probleme net te persoonlik is om te deel.
Neem dus kennis asb. Ek het diep persoonlike probleme en ek moet ongelukkig my lewe en die draaie wat ek daardeur gemaak het daarvoor verantwoordelik hou. Dus. Die pad waarop ek voortsnel na wie weet wat het ek self met verkeerde besluite geteer, die teer met 'n padroller van depressie gelykgemaak en met trane die strepe daarop getrek.
As jy my wil jammer kry, moenie.
As jy vir my wil bid, maak so.
As jy aan my wil karring oor my probleme gaan jy my net verder seermaak.
Ek lief julle almal. Moet dit asb nie vergeet nie. Van my beste en getrouste vriende lees nou hier. Ek salueer julle en is dankbaar dat julle omgee, maar hier moet ek self deur.