Jammer dat ek nie verder vertel en gewys het nie, sal môre 'n paar kiekies moet neem. Die mure binne en buite is klaar, deur kosyne is in gesit, vloer is gegooi. Môre kom hulle dlak balke opsit, ek en vrou het al gaan teëls en badkamer goed soek. Dinsdag wil hulle die dak plate opsit.
die aliminuim vensters wat in die plek kom van id ehout vensters het ek bestel en hulle kan dit dlka volgende week vervang. Ons gaan al die hout vensters van die huis met aliminuim vervang.
Dan kan hulle die sitkamer en kombuis verf en die sitkamer mat vervang en dan kan ons begin meubels koop want waneer hulle klaar is oet ons seker darem 'n kooi en mielieblare hê om op te slaap.
ek het besluit ek gaan ons bederf en in die kamer en kantoor onder mat verhitting sit asook in die hoof badkamer ondervloer verhitting.
ek gaan ook 'n lekker groot stort kan kry, 1 meter breed en 1,6 meter lank sonder 'n deur. Gaan 2 stort koppe insit, een van bo ander een so skuins van die muur af.
Toe ek kyk na stort koppe wys die man my 'n foto van 'n stort kop wat R150 000 kos, net die stortkop wat so baie kos.
Beneukgeit om so baie vir dit te betaal.