Huisbesoek
Ons predikant op Ladybrand het huisbesoek gaan doen by 'n huisgesin waar die ouers 'n identiese tweeling het. Alhoewel die outjies identiese voorkomste gehad het, het hul persoonlikhede soos dag by nag van mekaar verskil. Klein Andre was 'n rustige denker, maar Werner was 'n mannetjie wat baie lief was daarvoor om almal poetse te bak....'n regte klein woelwater.
Tydens die huisbesoek het dominee dan ook verneem of die seuns darem in die aande voordat hulle gaan slaap hul dag afsluit met 'n gebedjie, waarop Mamma bevestig het dat dit wel die geval is. Klein Andre het aangebied om vir dominee sy vaardighede met sy gebedjie te illustreer, en hy trek sommer dadelik weg:"
Liewe Jesus, baie dankie vir my mammie en pappie en die kos wat ek elke dag eet. Maak asseblief my boetie 'n soet seun want hy is party dae baie stout. Amen!!"
Klein Werner het tjoepstil na sy boetie se gebed gesit en luister, waarop hy as volg gereageer het:" Liewe Jesus, baie dankie vir my mammie en pappie en die kos wat ek elke dag eet. Maak asseblief my boetie dood, want hy skinder van my by Jou!!!"