Die mens is 'n aanpasbare gedierte. Ons is nou al so gewoond om onder mekaar se voete te wees, ons knor nie meer nie, ons soen nou.
"Die doel heilig die middele
"
In die huis het ons elkeen ons eie badkamers, hier moet ons een deel. Gelukkig is die huis se toilette nie te ver van die woonstel af nie.
Die vorige twee aande het ons oudste hier geslaap. Die woonstel se badkamer is deur die hoofslaapkamer. Dit is nou ons gastekamer. Die tweede slaapkamer is ons kantoor en die die sitkamer is ons slaapkamer. (Ek sal benoudheid kry om in die gastekamer te slaap.)
Hannes het die huis se agterdeur oopgelos sodat ons die toilette daar kan gebruik in die nag. Dit het my op 'n "trippie deur memory lane" geneem. Die "buite toilet" of die "long drop" soos ons dit genoem het. Gelukkig sonder die "geur" en die vrees vir slange en spinnekakies.
Ons is die enigste malles hier in die omgewing wat saans (in die winter) om 'n vuurtjie sit. Ons geniet dit. Sien, elke nadeel het 'n voordeel.
Hier kom jou plasing nou deur. Dit is regtig uitstekende diens. Hier in SA kan jy dit maar op jou magie vee en met jou hempie skryf.
Dit maak dit soveel makliker as 'n mens presies weet wat aangaan. Sterkte my ou matertjie. Dit is die pad na herstel.