Author Topic: Sterkte en Simpatie...  (Read 14272 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Sterkte en Simpatie...
« on: June 27, 2012, 06:33:14 AM »
Meraai, ek dra my simpatie aan jou en Outop en die hele Lock-familie oor met die sterf van Oupa Lock.
Ek wens julle sterkte toe.  Spesiaal omdat julle so ver is en nie altyd kan wees waar julle graag sou wou nie.
elle

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #1 on: June 27, 2012, 08:24:55 AM »
Angelica jy is voorwaar 'n engel.  :love7: :notworthy: Dankie so baie. Ons is oorstelp met die simpatiebetuigings van heinde en verre  :crybaby2: Baie swaar vir my om Outoppie so stukkend te sien. Ons het oupa Jan liefgehad soos alle kinders hulle ouers het. Vreeesliklief. Ons gesin is baie baie heg geweef. My kinders voel of hulle 'n pappa verloor het, nie net 'n oupa nie. Selfs ons gewese skoonseun het gebel en sy stem was skor van emosie toe hy praat oor vakansietye in Mosselbaai. So stap die tyd aan ne. Oupa Jan het die 9de Junie 90 geword. Hy was 'n man wat met gemak in professors en doktors se geselsskappe deelgeneem het. Alzheimers het sy menswees gesteel onder ons oge. 

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #2 on: June 27, 2012, 09:17:02 AM »
 :hello:

'n Drukkie vir julle.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #3 on: June 27, 2012, 09:24:53 AM »
Baie liefde vir jou Raaitjie en jou hele familie!  Op vlerke van gebed dra ek julle op na ons Hemelse Vader om julle te vertroos.
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #4 on: June 28, 2012, 05:06:48 AM »
My innige simpatie vir almal in die kringetjie Raaitjie.  Mag julle genoeg krag kry om hierdie traumatiese ervaring te hanteer.  Drukkies vir julle almal.
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #5 on: June 29, 2012, 09:24:57 PM »
simpatie van my kant af ook maria. xxx

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #6 on: July 02, 2012, 07:48:03 AM »
Dankie ouens. Ons waardeer. Gisteraand moes ons besluit oor wat word van ons deel van Outoppie se ouerhuis want sy stiefma is self baie siek en in die versorgingsoord. Die boedelsake voel soos nagmerrie want ons weet dit moet gedoen word, die lewe gaan aan. Daar is soveel rompslomp en almal is nog besig met afskeidneem van wat altyd daar was, die plek waar jou kinders opgegroei het en vakansies geniet het, ons was altyd 'n grooooot klomp wat saamgetrek het. Niggies en nefies het sulke stringe agter my en Outoppie aangestap strand toe en ons hande en oge was BESIG om dop te hou LOL!

En skielik moet jy dadelik besluite neem oor 'n kosbare deel van jou verlede, die owerhede wag nie  :crybaby2: Outoppie en sy broer was enigste twee kinders maar ons het 'n groot familie bygekry toe oupa met ouma Emmie trou. Skielik was daar nog vyf kinders by en hulle kinders. Kersfeeste was 'n ongeloooooflike ervaring. Almal hou saam diens by kerslig, en kinderstemme weerklink soos engelekore deur die grot ... dit sal nooit weer so kan wees nie. Verby. Vir altyd.

Het vandag net deur ons fotos gedwaal en stukkies onthou en beelde wat ons altyd sal bybly, bewaar en gedeel met almal wat saam omgee. Dit was goed. Besef ek hoe skielik kan 'n ramp mens tref en selfs dit van jou wegneem! Ons kinders het nie die laaste kuier in 2007 se fotos nie. Ons het reeds 'n magdom fotos verloor toe die eksterne hardeskryf oppak sniksniksnik.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #7 on: July 02, 2012, 08:09:48 AM »
Hoe vinnig kan aardse goed en geliefdes nie van ons wegval nie!!
Herinneringe... dit moet ons lewend hou.

Sterkte, Meraai.  Dis 'n groot ding wat voorle.
elle

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #8 on: July 04, 2012, 04:25:27 AM »
Hoe waar is dit nie Angelica! Iemand vra my so rukkie gelede hoekom plaas ek soveel persoonlike fotos en inligting op die internet waar dit oop is vir ieder en elk om te sien en vra so ewe ek moet tog asb nie die gebeure (wat die persoon besig was om te vertel) ook daar gaan 'uitstal' nie  :icon_bigsmurf: toe se ek as 'n ramp onse huis tref en ons verloor al ons fotos, persoonlike boeke en albums, en bowenal die familie dvd's, sal ek verseker half van my verstand af wees. Dan is daar darem nog die forum en gevreetboekie met hulle klikbekkie bewyse en daaglikse gedagtes van gedeelde dankbaarheid en seer  :toothy4: Maters wat kom woordspore trap en 'n pleistertjie van omgee op die einas van die lewe plaas. Toe's daar so voelbare stilte.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #9 on: July 04, 2012, 04:35:28 AM »
Dit is ook die eerste ding wat ek vir AB gesê het Raaitjie. 
Gelukkig is daar talle van sy foto's hier, en ook op Woesforum. 
So ruk terug toe my rekenaar gesteel is met al my skryfwerk op, het ek dit wat op Woes was behou.  Die res lê iewers in die veld.
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #10 on: December 22, 2012, 07:10:23 AM »
Ek sien 'n 'skim' is besig om hierdie onderwerp te 'print' Ek wonder hoekom?  :icon_scratch:

Guest (66.249.73.76)

07:01:22 AM

Printing the topic "Sterkte en Simpatie...".
« Last Edit: December 22, 2012, 07:12:28 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #11 on: December 22, 2012, 07:16:08 AM »
Dit is eienaardig, maar die laaste paar maande het ons net weer gesien hoe eienaardig mense kan wees nê!
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #12 on: December 22, 2012, 07:20:04 AM »
Selfde persoon vanoggend by julle al redelik besig gewees PM LOL,

Kom stel jou self gerus voor onbekende gas. Sien ons deel baie van dieselfde belangstellings  :hello:

Guest (66.249.73.76)  05:31:41 AM Printing the topic "Verskuilde 0-skop Verse".

06:18:56 AM Viewing the topic 'n struktuur met spasies
 
Ek is 007 die woorddief wat soos 'n skim elke skadu volg op die woorderf. Nou jou beurt  :icon_biggrin:
« Last Edit: December 22, 2012, 07:28:34 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #13 on: December 22, 2012, 07:25:32 AM »
Dit is mos 'n kompliment!  Die ouens wat so "skaai"-high is.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Sterkte en Simpatie...
« Reply #14 on: December 22, 2012, 07:27:20 AM »
Ek stem. Sien ons opvoedkundige en kreatiewe skryfstyle is gewilde onderwerpe :love7: :hello2:

Guest (142.0.131.146)  05:35:10 AM Viewing the topic Riglyne vir die skryf van lirieke.

« Last Edit: December 22, 2012, 07:33:04 AM by Meraai vannie Baai »