Author Topic: Oulike segoed vir kinders wat stout is :  (Read 23136 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #15 on: July 05, 2012, 01:17:23 PM »
en my Lowrey orrel het nou vergoed die gees gegee! 
Goed goed, ek besef dit is nie oulike sêgoed van kinders nie, maar dit borrel soos 'n fonteintjie uit my uit.   :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #16 on: July 05, 2012, 01:37:02 PM »
.... :icon_scratch: wel dis amper  :icon_scratch: reg. Dis sê goed vir stout kinders = Assesontoriemannetjies, val die nie ook onder Stout, Stouter, assesor Stoutste, nie.
Hel die mannetjie by die werk snork so, ek kan myself nie hoor verkeerd spel nie.  :dontknow:

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #17 on: July 05, 2012, 03:22:26 PM »
Aag, ek sal later al hierdie gesprekkies kom uitvee.  Nou het ek iemand nodig om na my shitties te luiser en lekker te lag oor jou sêgoed.  Lag is die beste medisyne! 
Ek sou darem wat wou gee om jou en Naas en Engeltjie en WW en Raaitjie en Juffrou Gaweie en Willa en Louis WK en Fransi en Bloubefoeterd, in te vlieg om hier saam met my kniediep in die modder te sit.   :angel4:  Louis kon gaan vis koop en ons kon 'n ball hê!  Skuus Louis, maar jy is mos die visman en hier is nie 'n see nie. 
Weet net dat ek julle elkeen vanaand saam met my bed toe neem.  Ek dink aan julle omdat ek weet julle dink aan ons.  Ek koester elkeen van julle. :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #18 on: July 07, 2012, 10:04:29 AM »
jou gesprekkies bly net hier - ek stem met Trappies - die ... wou ek nou lelik praat .. daai assesor mannetjie was verby vrek stout - sny nek moet omgedraai word en sy lyf in 'n koesister gevleg word ...

Raaitjie ... ek sal net nou - weer alles kom sit - dink Andre het die link van woordeboek na woordskuur vernader en nou kry ek dit self nei ha ha - hy is so bietjie grieperig en in die bed ... sodra hy net-nou weer op is sal ek hom vra en dan sal ek dit daar by ons tegniese bespreek hoekie gaan sit
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #19 on: July 08, 2012, 11:08:05 PM »
In die haak Willa. Diekant van die aardbol trek die griep die ouens so een vir een plat. En as een in die gesin siek is kan jy maar weet, die res is spoedig aan die hoes en proes  :crybaby2:

Eers gou dit met julle deel, (dit is nou segoed van kinders vir poppe wat 'stout' is) een van ons kleinkinders het met 'n pop onder die arm gang afgekom, baie bekkig op twee en 'n half jaar kry die poppie raas: "Hoekom het jy jou broekie gepiepie? Jy moet toilet piepie! Waar's jou ore? (dan word aan die pop se ore gevat) ... wat is dit die? Blompotte???

Natuurlik het ouma agterna gevolg met die videokamera en 'n kosbare stukkie erfenis is behoue vir wanneer ons advokaatjie self eendag kinders het. Die seuntjiepop was toegerus met allerhande dinge om kinderhandjies vaardig te maak met ritse, knope, veters ens. ens. soos die karaktertjies in juffrou Gawie se lapboekies.

Offline JC

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 21
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #20 on: July 09, 2012, 07:06:25 AM »
Dit is kostelik!  Blompotte! Uit die mond van die suigeling sal jy sy mamma se woorde hoor, of is dit sy ouma s'n?  :angel4:
Dit sal, veral vir die klein proffie, die kosbaarste geskenk wees op sy 18de verjaarsdag. 

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #21 on: July 09, 2012, 07:19:00 AM »
ek hoop nie dis Mama of Ouma se woorde wat herhaal word nie ... dalk was dit op TV of iets  :love7:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #22 on: July 09, 2012, 07:19:53 AM »
ek bedoel die vraag Hoekom piepie jy in jou broek ...

die blompot gedeelte was ook vir ons as kinders gevra/gese ...
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #23 on: July 09, 2012, 12:34:39 PM »
Ek moes hulle toiletvaardigheid leer Willa en was nogals vir my na 20 jaar 'n storie gewees, so ek is bevrees dit was ouma se lyntjie ja. "Jy moet toilet toe gaan liefding." Die blompotte storie was sy moederlief sin LOL!  Met ons twee eie seunsgoed was ek soooo gelukkig dat hulle albei op nege maande geloop en van die lapdoeke as was (daardie tyd was doeke vrrrreeslike werk). Toe ek dus Meisiekind se oudste enetjie op twee en half moes leer was dit vir my aanpassing en die geduld nie meer wat dit moes wees. Maar so leer mens algaande weer dat elke kindjie uniek is en op sy/haar eie tyd toiletgewoontes baasraak.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #24 on: July 10, 2012, 08:12:57 AM »
Ons "mangoed" was gesegend met bakore.  Hulle het "nagmaalbekers" gehad.   :angel4:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #25 on: July 11, 2012, 12:20:00 AM »
Grinnik ek nou so wyd soos 'n nagmaalbeker se bek  :toothy4: van oor tot oor  :sign10:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #26 on: July 19, 2012, 06:09:15 PM »
ja-ha - die van die doek af ding is maar 'n ding ...

Theo is drie nog op die doek - ons het waslappe en lapdoeke gehad tot op jaar - uit doeke gegroei
nou is dit die pepper duur papier doeke en waslappe ...
met sy abnormale pyn met die tandkry proses het dr gese ons moet nie nog druk op hom sit om toilet te gebruik nie ..

hopenlik die sommer gaan dinge kan wees .... dan sal ek baie raad moet kom vra .. gelukkig het Raaitjie nou onlangs weer die toue wys geraak :-)
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #27 on: July 20, 2012, 08:15:15 AM »
Om seuntjies te leer was vir my makliker as dogtertjie.  Pappa het elke keer die kleinman "boompie" toe gevat en kort voor lank het hy Pappa se voorbeeld gevolg.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #28 on: July 21, 2012, 12:25:36 AM »
 :angel12:  dankie tog hy's 'n seutjie en ek's nie die pappa nie  :icon_biggrin:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oulike segoed vir kinders wat stout is :
« Reply #29 on: August 22, 2012, 07:57:49 AM »
Ek lees op 'n groot bord, voor die perseel van  Kabouter kleuterskool:  Stoute kabouters kry nie pizza nie.  Daar is so "lekker" prentjie van 'n kaas pizza op die bord.  Om een of ander rede hou ek niks van hierdie skrywe op die bord nie.   :dontknow:
Om te weet is om te verstaan.