Oeeeee... Trappies, dis 'n ding daardie wat ek ook nie verstaan nie. Dis nou die deksel ding. (Sorry, PM en al die ander).
'n Ding wat ek ook my kind geleer het. Nou sien ek hy wil wil ook soms die deksel oplos noudat hy by mense bly wat dit ook nie doen nie.
Ek gryp hom sommer nog daaroor. En hy is al dertig.
By die kantoor is ek meeste van die tyd alleen en kan ek dinge beheer in die 'kleinhysie'. Maar as daardie warrelwinde van 'n klomp Reps inkom en hulle waai deur die toilet....
Die deksel is op, die wasbakkie (vir die wat hom nog gebruik) is vuil, die handdoek is sommer so skeef getrek of opgehang.
En die kombuis!!!! Het juis Dinsdag vir hulle 'n e-mail gestuur en gese dat elkeen van ons ons eie glase, teelepels, koppies, bekers moet was en nie net in die wasbak neersit nie. Dit sal vrot. Die skoonmakers kom net een keer elke twee weke. Ook moet hulle asseblief hulle vuil bekers nie op hul lessenaars los as hulle die kantoor verlaat nie. Die waterbeker word leeg terug gesit in die yskas, die toiletrolletjie is leeg en nuwe toiletrol word nie opgesit...... Hulle het seker onder mekaar besluit te hel, hulle sal dit nie skoonmaak. Toe los ek dit ook maar so. Ek het al 'n nota geplak daar : I have not come across any fairies in the kitchen. Have you?"
Hulle like my nie veel nie. Pla my min. Want ek is nie die skoonmaker nie.