Author Topic: Fôkkôlie  (Read 29172 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Fôkkôlie
« Reply #15 on: May 10, 2011, 10:06:02 AM »
NAAS se gebakte pere.
Daar is net nie pille of salf vir die "onskuldige" d0ÑÑ#&$ wat hulself leerders noem nie. Toe hulle nog leerlinge was kon mens hulle ten minste met 'n rottang reg timmer.



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #16 on: May 10, 2011, 10:50:49 AM »
Dit is wat 'n mens magteloosheid noem.  Jy wil so graag maar jy mag nie.  (Ek bedoel nou iemand 'n opvoeding gee.)  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Fôkkôlie
« Reply #17 on: May 26, 2011, 09:27:29 PM »

Hier by ons is dit koud vandag.  Die wind sny sommer die brood ook.   :evil6:

lanklaas het ek so lekker gelag, vriendin, jou opmerking kry 'n reuse groot roset van my.
natuurlik nog meer vanaand waar ek met 'n groooot warm kombers om my sit en 'n cokebottel warm water om my rondskuif. my goed is nog ingepak, dus is my gasverwarmer nog weggeraap en die elektriese goed het ons sommer hulleself laat wegpak, ek sien nie kans vir vandag se eenheidsprys daarvoor nie.

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #18 on: May 26, 2011, 09:53:21 PM »
En Matertjie,  ek wil ook graag vir jou sê,  ek het lanklaas so lekker saam gekuier!  My hart klingel klangel teen sy eie snare vas en dit voel vir my asof ek tuis gekom het!
Ons vrek ook van die koue,  maar dankie tog vir warm harte wat saam kan kuier!
Om te weet is om te verstaan.

Edelsteentjie

  • Guest
Re: Fôkkôlie
« Reply #19 on: June 12, 2011, 10:19:26 AM »
Het ek nou so lekker gelag vir myself. Maak die skrywe oop, en toe hak die internet vas. Staan daar net die opskrif, Naas as outeur en ... Verder fokollie! Dog ek dis die grap. Aai, blonde oomblik!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #20 on: June 12, 2011, 11:11:26 AM »
Op pad hierheen hou ons stil by 'n padstal.  Manief vrek mos oor koop!   :icon_biggrin:  Daar koop ek toe 'n pakkie fokkoltjiesaad.  Dit kos R1.00   Op die pakkie is die aanwysings en al.  Laggend vra ek toe vir die Kaapse meisie waar die saad dan is.  Vra sy:  Wat verstaan mevrou dan nou nie van fokkeltjiesaad nie?  Al die fokkol is daar binne in!   :sign10:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #21 on: August 06, 2011, 07:27:17 AM »
Kom vanoggend eers op hierdie af.
Dis ons mensies daai.
Het ek lekker gelag vir die 'Fokkolie-saad' Nogal R1 'n pakkie.
Seker hulle manier om bietjie fondse bymekaar te maak en sommer 'n warmgeitjie in die dag te bring met 'n lag.

elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #22 on: August 09, 2011, 11:24:57 AM »
'n Nasie vol humor en nou en dan nog 'n slim plan daarby.   :toothy4:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #23 on: September 22, 2011, 04:55:48 PM »
Hier is nooit iemand 'online' wanneer ek op is nie    :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2:
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #24 on: September 23, 2011, 07:23:53 AM »
Haai oe Blommie   :toothy4:  ek voel ook altyd so.  Los altyd 'n briefie:  Jy was hier toe is ek weg, nou is ek hier, nou is jy weg!

Dit maak nie regtig saak nie.  Ek is baie bly as ek "weer terug is" om al die skryfseltjies te lees en saam te gesels.

Soms mis ek julle met net 'n paar minute.   :dontknow:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #25 on: September 23, 2011, 08:17:58 AM »
Jip ek het dit agtergekom!!!  :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #26 on: July 18, 2012, 10:07:56 AM »
Ek wonder nou maar net hoekom gaan hier nou weer Fôkkôlie aan?
Waar is almal?  Julle kan julle "beswaardhede" hier in driefoud kom plaas sodat ons die saak kan ondersoek, maar so kan dit nie aanhou nie.  Ek kou al my polse af en het niemand om mee te gesels nie!   :crybaby2:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Fôkkôlie
« Reply #27 on: July 18, 2012, 12:16:08 PM »
Ek is beswaard en kan nie gras sny nie   Outop het nuwe foun gekoop en die knoppies is so klein soos die dollars wat hy vir die ding betaal het. Gaan my sewe maande en nege jaar neem om die ding baas te raak. Gaan sit ek baie beswaard in sitkamer terwyl die baas van die pandok probeer agterkom watter knoppie doen watter funksie.

Volgende moment hoor ek hoe praat Outop met 'iemand' en besef hier is niemand behalwe ons twee siele. Vra ek pa moet ek ambulans bel is jy oraait?

Fôkkôlie antwoord.

Storm ek uitasem study toe. Sit hy en praat met die foon van alle dinge. Volgende oomblik gebeur 'n wonderwerk voor my oge. Die letters verskyn soos Outop praat ... we are safely home. Love you all. Mom & Dad.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Fôkkôlie
« Reply #28 on: July 18, 2012, 01:59:51 PM »
Verstaan ek ook nie Fôkkôlie nie! As jy jou werk doen is dit nie goed genoeg nie, ek was nooit vertel ek moes 'n gedagtes-lesser wees nie. Nou ja, met my kristal-bal in vir diens het ek toe die einste gedagte gemis, en word toe daarvoor gewaarsku, per mond en 'n week later per epos.

Die Fôkkôlie gedeelte, is toe ek wel iets doen deur ander se gedagtes te lees, let wel die balletjie is nog in vir diens, was dit ook nie goed genoeg nie, en word daar weer 'n epossie vir my aangestuur. Elkgeval nou nie  :crybaby2: te veroorsaak nie, is gelukkig druk besig om my "Giggel tee" te drink.  :hello2:

Sussie sê toe nou, die ding staan so, dis seker die enigste wettige manier om "Sceletium" in te kry...Nou soek ek die plantjie  :evil6:

So moenie te veel komkommer as jy fôkkôlie hier van verstaan nie. Dan maak dit twee van ons.  :evil6: Maar is ek nog gelukkig want giggel tee, maak die hardste woorde na jelly klink.  :evil6:

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fôkkôlie
« Reply #29 on: July 18, 2012, 10:57:14 PM »
Twee dinge staan soos 'n paal bo water:
Raaitjie is: we are safely home!   Dankie tog!
En Trappies:  ek is nog gelukkig want giggel tee, maak die hardste woorde na jelly klink.    evil6 
Trappies, kan jy van daardie tee vir my aanstuur asseblief?  Ek het dit dringend nodig!
« Last Edit: July 19, 2012, 07:52:54 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.