Ek laat nou die otter in die hoenderhok los, maar wat dink julle ?
Kan klets en resepte en foto's ens geskei word van die plasing van jou werk ?
Dalk dink lede, en ek het in die begin ook, dat die Forum slegs 'n plek is waar ons ons werk kan plaas.
Kommentaar op jou werk word dikwels 'n lekker chat en dit lyk of jy 'n hele paar kommentare op jou werk het, maar toe nou nie. Dit vloei in 'n lekker kuier in wat nie noodwendig 'n slegte ding is nie, inteendeel...
Sou daar twee 'stasies' wees, een vir skryfwerk en een vir ander Forum-dinge, kan jy maklik na die dag se plasings gaan, sou jy wou, of na 'n lekker deelname aan 'n resep uitdeel of grappies of foto's kyk of die bespreking van 'n onderwerp wat enigeen kan begin. As jy nie direk na iemand se site gaan nie, kan jy dalk na 'n paar dae heeltemal lede se werk-plasings mis en sodoende nie deel word van mede-lede se doel nie - om jou werk gelees te kry. Wel, dit is my doel met my plasings, dat dit gelees word en jy vir my vertel wat jy daarvan dink en of jy dink die poging kan beter en hoe en waar..
Wat van 'n survey, PM, waarin lede, en potensiele lede, gevra word wat hulle mening is ?