Heel eerste, alle fotos waaraan ek werk maak ek eers 'n rugsteun kopie. ( is dit wat backup is in ons taal?)
waneer jy 'n foto oopmaak met die program is daar net onder die foto links: home, opject, crop, tools.
ek het nog net home en crop gebruik.
net bo daai 4 woorde is sulke pyle wat iets beteken. druk daarop om te kyk wat gebeur. die laaste een is rotat arbitrary. met hom maak jy jou foto se horison waterpas indien die foto per ongeluk skeef geneem is.
dan crop ek die foto, sny dele weg wat ek nie wil hê nie en haal net die goeie binnekos uit.
die foto het ek gecrop want die meisie se gesig was om een af ander rede uit fokus. as jy gecrop het moet jy op crop klik dan mak hy die foto soos jy wil hê en as dit verkeerd is klik undo.
toe gaan ek terug na home en in die middel onder de foto is paar tabs en dropfiles wat jy kan op klik. ek gebruik meeste die filter.
ek het toe die foto so gemaak
om dit te doen kies jy onder filter die region ( out of focus) opsie
in die middel van die foto sal 'n geel kruisie verskyn en hom skuif jy op die deel wat jy wil hou. kies aan die linker kant dan verskillende opsies wat jy wil maak. om die maklikste te leer kies black. dan sien jy wat doen die out of fokus opsie. vir die foto hier bo het ek white gekies.
onder die opsies is 2 slide bars, een vir grootte en een vir hoe dof of helder die oorgang moet wees. met die swart opsie kan jy maklikste sien hoe dit werk.
daar akn jy balck and white en sepia en negatief en wat ook als kes
om die hele foto black and white te maak skuif die slide bar na nul en kies black and white
waneer jy klaar is klik op save en stoor jou nuwe foto
kies onder filter wat jy wil doen soos vignetteing dan plaas hy so swart om die foto, jy kan dit antieke foto maak, verskillende style,
as jy reflextion kies maak hy die foto so
met lens flare het ek die blink ingesit