Author Topic: pappegaai  (Read 2540 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Lox

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 757
  • Gender: Male
pappegaai
« on: August 24, 2011, 04:22:06 PM »
'n Pappegaai in Besigheidsklas

Koos vlieg besigheidsklas tussen Kaapstad en Johannesburg, en hy is besonder verbaas om te sien dat die passasier in die stoel langs hom 'n pappegaai is.

Toe die lugwaardin verbykom, vra Koos vir 'n koppie koffie.

"En vir my 'n whiskey, jou koei!" snou die papegaai haar toe.

Die lugwaardin is so verbaas dat sy die whiskey bring, maar Koos se koffie vergeet. Toe Koos haar daarop wys dat hy nog wag vir sy koffie, skree die papegaai vir haar: "En bring vir my nog 'n whiskey, jou koei!"

Duidelik ontsteld kom die lugwaardin terug met die papegaai se whiskey, maar weereens sonder Koos se koffie. Nie heeltemal seker hoe om sy koffie te kry nie, besluit Koos om die papegaai se metode te gebruik.

"Ek het jou nou al twee maal vir koffie gevra, jou simpel ou koei. Bring dit nou voor ek kwaad word!"

Die volgende oomblik het die kaptein en 'n paar van die manlike passasiers vir Koos en die papegaai beet en dra hulle na die nooduitgang toe. Net voor hulle uitgegooi word sê die papegaai aan Koos: "So, vir iemand wat nie kan vlieg nie het jy nogal 'n groot bek!"
wees vriendelik met die boere, hulle sit kos op die tafel.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: pappegaai
« Reply #1 on: August 25, 2011, 12:19:09 AM »
Ha ha ha ... hy moes geweet het daar is 'n vlerkige verskil tussen 'papgaai se gladde snater en 'n man se losbek  :icon_biggrin:  :headbang:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: pappegaai
« Reply #2 on: August 25, 2011, 07:50:54 AM »
Hê-hê!  Na-aper-padskraper!  :toothy4:
Om te weet is om te verstaan.