Ai my hartjie loop gewoonlik oor van liefde!!! Mamma se die rede hoekom mense maklik oor my loop is omdat ek altyd net die goed in ander raak sien en dan moeite doen vir mensies al sal hulle nie, wanneer ek dringend dit nodig het, dieselfde vir my doen nie. Di laat mens baie maklik soos 'n vloerlap gee en dan gebeur dit dat jy leer nee se en wanneer jy dan doen, dan verstaan mense jou skielik nie.
Ek het so rukkie terug 'n vriendin in my klas gemaak, ek het geweet sy kan nie te goed wees vir my nie want sy was altyd besig met die verkeerde dinge. Maar ek het lekker met haar gesels en haar leer ken en regtig gedink onder al die gal is daar eintlik 'n oulike meisietjie. So ek het uit my pad gegaan vir haar. En toe begin die moeilikheid, en ek buig agteroor vir haar want 'sy het my nodig'. Ek het self bietjie vasgebrand so rukkie later en het dringend 'n vriendin nodig gehad en sy het net gemaak asof ek nie bestaan nie. Nou iemand met 'n klein hartjie soos ek kry maklik eina. En dit is nie lekker nie!! Nadat ek weer na 'n gesukkel weer reg gekom het was sy skielik weer my beste vriendin. En die storie het toe seker homself so 3 keer herhaal. Ek het eendag toe sy my weer met 'n noodgeval bel, uitgevind of sy okay is en wat is dit wat eintlik fout is. Toe ek hoor sy sal nou nie rerig seer kry of iets in die situasie nie, se ek vir haar nee ek kan nie help nie. Ek het baie lank skuldig gevoel daaroor....... Baie Baie lank. Maar nou ja, 'n week later het sy aaklige stories van my begin vertel en uiteindelik was ons albei ingeroep na die hoof van die departement. Net soos klein dogtertjies. Ek het intussen niks van die dame geskinder nie, want ek weet dit kom altyd terug na mens toe en dan kry almal net seer.
So ja die storie is toe uitgesort en ek moes swaar betaal oordat ek deel was van die storie maar nie rerig iets verkeerds gedoen het nie. Ek het al baie gebid oor die sakie, want dit is vir my baie onlekker. En dit laat my wonder, as ek se ek vergewe haar, bedoel dit dan nou ek dink ek was nie verkeerd nie? Ek moet bieg, ek kon die hele situasie beter hanteer het, maar ja ek het nie. Want ek is ook net mens...
So nou 'n jaar later het ek eintlik al vrede gemaak en groet haar as ek haar sien, en werk in vrede en het maniere en bring my kant. Ek voel eerlikwaar dat by klas tree mens professioneel op, ons word dan immers so opgelei? Nou vandag is so paar (die mensies wat goed doen, ek baie trots daarop), gevra om die meisie vir 'n kompetisie te gaan mooi maak en dinge by 'n hoërskool. Natuurlik was die meisie wat ek so meer baklei het ook saam genooi en moes ons saam werk. Hier in die middel van die perfekte goue strepie op 'n meisie so ooglid te trek se 'my beste vriendin' vir my: "Tanya, ek moet jou nou spreuk!'' met 'n baie kwaai uitdrukking op haar gesig. Ek sit toe maar my goue liquid liner neer vra die meisie waarop ek werk om my net te verskoon en loop agter die ander een aan.
Buite gekom, nognie eers gedink nie en hier begin sy op my skree, net so voor almal. Vertel sy my wat 'n skinderbek ek is en hoe ek my neus uit haar sake moet hou, Ek kan met alle eerlikheid se, ek het nog niks leliks van hierdie meisiekind gesê behalwe vir my ma wanr ek baie ontsteld is.... Ek het haar mooi gevra om op te hou skree, want mense kyk vir ons. Ons staan daar in ons mooi uniformpies, watse k@k indruk het dit dan nou nie geskep nie. Ek het gebewe van hoe kwaai ek was. Maar my koel gehou en haar net gesê ek het haar nie met enigiemand bespreek nie, en ons kan op 'n ander meer gepaste tyd hieroor gesels as sy nog wil....
So nouja, dit is seker iets wat ek more moet hanteer, yay.....
Die hele situasie maak my hartjie bitter en dit maak dit baie moeilik om nie lelik van die dame te dink nie. Ek gaan aanhou daaroor bid, net gevoel dit sal lekker wees om die situasie met iemand te kan deel, want se mens dit hier hardop dan hoor ek dit weer more in 'n kantoor of voor mense waar dit baie vernederend kan wees.
Aai nou het ek vir julle baie leeswerk gegee! haha