Die eerste keer dat PM se kommentaar verdwyn het, was toe ek die spreekwoordelike fluitjie geblaas het met die De Kat storie.
Ek het op 'n ad in De Kat afgekom waarin hulle hul lesers vra om te registreer vir die beoordeling van ons Woes inskrywings vir die kompetisie. Ek het egter eers verlede week daarmee vorendag gekom.
Toe ek dit noem, was Willem onmiddelik by om die kommentaar daarna te verwyk en weer daarna is van MCE se kommentaar net verwyder.
Die feit dat Willem nie die name van die beoordelaars kan/wil bekend maak nie, is die hoofrede waarom daar baie onenigheid en kwade gevoelens is op Woes. Ons het gevoel hy steek dinge weg, ag ons nie waardig nie, ens ens.
Die wen-gedig is ook blykbaar nie waffers nie en niks beter as ons ou Woesters s'n.
Ek is soos 'n idioot behandel gedurende die kompetisie asook voorheen deur soms ge-ignoreer te word of snedig ge-antwoord is.
Daar is baie vrae wat nie be-antwoord word deur Willem aan ons skrywers nie.
Ek kon ook nie my profiel en skrywes verwyder nie en het Willem gevra waarom dit so moeilike of onmoontlik is om te verwyder maar het ook nie 'n antwoord gekry nie. Ek moes deur admin@woes.co.za gaan en dit is uiteindelik verwyder. Ek het aangedring op 'n reply waarin Mandie toe vir my gese het dat dit verwyder is.
Ons wys as statistiek alhoewel ons dormant is.
Die statistieke word gebruik om nuwe borge / adverteerders te kry.
Ongeveer die helfte van die lede-statistiek is dormant en kan maar net sowel verwyder word.
Dit is jammer dat dit moes gebeur, maar aan die ander kant is dit goed.
Kompetisies sal nou baie beter aangebied word.