Author Topic: Soektog na sagteware  (Read 4918 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Stof

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 112
  • Gender: Male
  • 'n Dankbare begenadigde
Soektog na sagteware
« on: July 25, 2011, 04:38:04 AM »
Stof het 'n versoek.  Wie kan hom help?

Hy soek oorspronklike weergawes van Windows XP, met hul instaleringskodes, sowel as oorspronklike weergawes van Office 2000 en Office 2003.  Hy is seker daar moet mense wees wat afgegradeer het na Win 7 en Office 2007 en glo dit was 'n verbetering.  Die XP en Office 2000/2003 programme le dus nou en treur by hulle omdat hulle so wreed verwerp is.  Hier is nou 'n liefdevolle aanneemhuis vir die verlatenes waar hulle wel waardeer sal word.
Die middernagtelike gerammel van 'n rustelose koppie.  Twee breinselle bots en vreemde goed beland op papier.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Soektog na sagteware
« Reply #1 on: July 25, 2011, 04:58:37 AM »
Luisie ek hou al my tone en vingers styf vas dat jou aanneemhuis vir verlatenes gevul sal word met dankbare 2000 en 2003 wesie-gawes!

Offline Stof

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 112
  • Gender: Male
  • 'n Dankbare begenadigde
Re: Soektog na sagteware
« Reply #2 on: January 17, 2012, 12:45:37 AM »
En luis soek nog steeds.  Dis vir hierdie luisie net luislik onmoontlik om te glo dat alle eksemplare van Win XP en Office 2000 en 2003 net so van die aarde af kon verdwyn toe die wereld afgegradeer het na Win 7.

:stofluis:
Die middernagtelike gerammel van 'n rustelose koppie.  Twee breinselle bots en vreemde goed beland op papier.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Soektog na sagteware
« Reply #3 on: January 17, 2012, 07:59:47 AM »
Ek hoop jy kom spoedig geholpe matertjie.
Om te weet is om te verstaan.